مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با حضور در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از معاونت قرآن و عترت این اداره کل و دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد به عنوان دو مرکز تخصصی در امر فعالیت قرآنی یاد کرد.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۱۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با حضور در یکی از مراکز برپایی آزمون سراسری قرآن کریم که در هفت نقطه از استان البرز طی سه روز در حال برگزاری است، این دوره از مسابقات را یکی از بزرگترین رویدادهای قرآنی خواند و به اهمیت آن تاکید کرد.

 فعالیت قرآنی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد تخصصی است

مقدم با بیان این مهم که نقش مرکز کانون های فرهنگی هنری مساجد در امر برپایی تخصصی مسابقات قرآنی ویژه است، توضیح داد: مسابقات قرآنی مدهامتان هر ساله یکی از برنامه های تخصصی قرآنی با همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

حضور نوجوانان و جوانان در این دوره از مسابقات قرآنی یکی از امتیازهای جشنواره قرآنی مدهامتان از نگاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود که به آن اشاره کرد، همچنین فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در یک ربع قرن در زمینه قرآنی مورد تقدیر قرار گرفت.

در ادامه مقدم به همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در امر برپایی بزرگترین رویداد قرآنی استان اشاره کرد و گفت: حضور 8 هزار و 738 نفر در آزمون سال جاری در سطح استان البرز و افزایش 15 درصدی شرکت کنندگان اتفاق مبارکی است.

وی افزود: آمار ثبت نام کنندگان در این دوره از مسابقات قرآنی در بخش کتبی 6 هزار و 91نفر وو در آزمون شفاهی 2 هزار و 482 نفر است.

ارسال نظرات