فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: هر کدام از شهدا برای ما افتخار هستند و هر شهید شناسنامه واقعی ملت ایران هستند.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۲۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در مراسم گرامیداشت هفتمین یادواره شهدای دانشجو در سالن همایش فنی و حرفه ای شهرستان میناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،افزود: از هر زاویه ای به شهدا نگاه کنیم مقدس است ، کاری که شهدای ماکردند در مقابل کارهای دیگر قابل قیاس نیست.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: هر کدام از شهدا برای ما افتخار هستند وهر شهید شناسنامه واقعی ملت ایران هستند .

سردار ترابی بیان کرد: آمریکا با عروسک خیمه شب بازی خود یعنی صدام حسین می خواست رنگ پرچ ایران اسلامی را تغییر دهد اما دفاع مقدس نگذاشت و رزمنده ها و شهدای ما با نثار خون خود آنها را از صحنه روزگار محو کردند.

وی تصریح کرد: شهدای بسیجی ما دانشگاه و ترم و واحد را رها کردند و در دانشگاه جبهه و جنگ وارد شدند و توانستند نماینده استکبار جهانی در آن زمان که کسی حتی اجازه تکلم به زبان فارسی هم نداشت، شکست دهند و در مقابل دشمن استوار بایستند.

وی اضافه کرد: شهدا ایستادگی کردند که پیروز و ماندگار شدند و ما نیز وظیفه داریم در راه انقلاب استقامت کرده وانقلابی باقی بمانیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت: مسئولیت جوانان امروز سنگین تر از گذشته است و جوانان انقلاب اسلامی با پیشرفت در عرصه های علمی، فناوری باعث ارتقا سطح علمی ایران اسلامی می شوند.

ترابی تاکید کرد: طاغوت با همه دولت هایش با مقاومت مردم ایران شکست خورد وانقلاب پیروز شد ۸ سال دفاع مقدس با مقاومت به پیروزی رسید و امروز هم تنها راه پیروزی بر هر گونه تحرکات دشمن ایستادگی و مقاومت است.

وی برگزاری یادواره شهدا را فرصتی برای بازخوانی آرمان‌ها و اهداف شهدا دانست و گفت: با حضور در یادواره شهدا باید خود را در این مراسم ارزیابی کنیم که چقدر توانسته‌ایم به آرمان‌های شهدای والامقام نزدیک شویم.

سردار ترابی گفت: امروز هر چه داریم و هر چه بنا هست د آینده به آن برسیم مرهون خون پاک شهدا و خانواده های شهداست.

در پایان از خانواده شهیدان، عباس صداقت زاهدی، شهید هدایت الله عسکری و شهید منصور صالحی تجلیل شد.

شهرستان میناب سه شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

ارسال نظرات