جهادگر بسیجی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
رستمی گفت: فرهنگ مهدویت یکی دیگر از موضوعات جدیدی است که در روستاها دنبال می شود و برای آن برنامه های مختلفی را در نظر گرفته ایم که از اساتید خوب و با تجربه از میان جهادگران بهره مند شویم.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۳۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

کوثر رستمی جهادگر بسیجی و عضو گروه جهادی سید ابراهیم کسائیان دانشگاه پیام نور قائم شهر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات فرهنگی و هنری و مذهبی این گروه جهادی در مناطق محروم اظهار داشت:

وی افزود: ما همچنین از تعدادی از  روحانیون برای بحث آموزش احکام استفاده می کنیم که بسیار از آن استقبال شده و این کار را ادامه می دهیم. خواهران هم احکام ویژه بانوان را در این روستاهای محروم آموزش می دهند.

جهادگر بسیجی و عضو گروه جهادی سید ابراهیم کسائیان دانشگاه پیام نور قائم شهر تصریح کرد:  ترویج فرهنگ قرآنی یکی دیگر از اهداف ما در روستاهای محروم بوده که به این ترتیب جلسات قرانی و آموزش ها را در نظر گرفته ایم و امیدواریم با همت گروه های جهادی این کار ادامه پیدا کند چرا که در مورد شروع معمولا مشکلی وجود ندارد و استقبال به خوبی صورت می گیرد اما در ادامه باید برنامه ها دقیق و هدفمند پیش رود.

رستمی افزود: فرهنگ مهدویت یکی دیگر از موضوعات جدیدی است که در روستاها دنبال می شود و برای آن برنامه های مختلفی را در نظر گرفته ایم که از اساتید خوب  و با تجربه از میان جهادگران بهره مند شویم.

 

 

ارسال نظرات