خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از اخذ سند تفكيكي 223 هكتار از اراضي شهرک صنعتي ليا براي 459 واحد توليدي مستقر در آن شهرک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۷۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حميدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: يكي از مهمترين دغدغه سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي مستقر در شهرک‌ها و نواحي صنعتي، تعيين تكليف اسناد تفكيكي بوده كه تاكنون براي بيش از 993 هكتار از اين اراضي در فاز يک شهرک صنعتي كاسپين، آراسنج، ليا و نواحي صنعتي دانسفهان و آوج سند تفكيكي صادر شده است و واحدهاي توليدي شهرک صنعتي ليا كه پروانه بهره‌برداري اخذ كرده‌اند مي‌توانند جهت دريافت سند قطعي به اين شركت مراجعه کنند.
وی افزود: تاكنون براي 104 واحد توليدي سند تک برگي صادر شده و تعدادي در مرحله تكميل پرونده جهت صدور سند است.
رئيس هيأت مديره شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوین با اشاره به مزيت اسناد تفكيكي تصریح کرد: تثبيت و امنيت سرمايه‌گذاران، اعمال ارزش واقعي واحدهاي صنعتي و افزايش قدرت سرمايه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شريک تجاري، مالكيت تفكيكي در جهت تسريع و تسهيل كار واحدهاي صنعتي بهره‌بردار كه مشكلات بانكي در خصوص اخذ تسهيلات محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسيار حائز اهميت است.
خانپور ادامه داد: اين شركت با تمام ظرفيت‌هاي خود به دنبال رفع موانع دريافت سندهاي تفكيكي و تک برگي شهرک‌ها و نواحي صنعتي است تا با واگذاري آن به خود واحدهاي توليدي نسبت به تأمين بخشي از نيازهاي فعالان اقتصادي نياز اين اسناد بوده را برطرف کند‌.
وي در پايان از صدور سند تک برگي واحدهاي توليد مستقر در فاز دوم و سوم شهرک صنعتي كاسپين و ناحيه صنعتي اسفرورين در سال آينده خبر داد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها