مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر

تولید 1000 خبرویژه امر به معروف و نهی از منکر / کسب رتبه سایت برتر در کشور

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکرگفت:سایت روابط عمومی و اطلاع رسانی امر به معروف و نهی از منکر استان با تولید 1000 خبر به رتبه برتر در کشور دست یافت
کد خبر: ۸۹۹۵۳۸۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
برات دهقان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان،اظهار داشت: سیاست روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهیه اخبار و تولید محتوا در خصوص امر به معروف و نهی از منکر است و در این زمینه با انتشار 1000 خبر به عنوان یکی از سایتهای استانی برتر شناخته شده ایم.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکریک واجب الهی است که رعایت آن واجب و ضروری است افزود:سایت اطلاع رسانی امر به معروف و نهی از منکر در هفته امر به معروف و نهی از منکر سال گذشته راه اندازی شد و طی این مدت بیش از 1000عنوان خبر در سایت منتشر شده و در سال جاری در گردهمایی سراسری مسئولان روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشوربه عنوان ستاد برتر مورد تقدیر قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: اگر دشمنان از طریق تهدیدات و تهاجم فرهنگی به ویژه شبکه های ماهواره ای و مجازی در صدد تخریب فرهنگ و ارزش های دینی است باید هوشیارانه در صدد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برآئیم تا دشمن در ترفندش ناکام بماند.

وی تصریح کرد: معرفی آثار و برکات امربه معروف و نهی از منکر به افراد جامعه و همچنین استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری از جمله راههای ترویج فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در جامعه هستند.

وی گفت:بهره برداری از توان صدا و سیما تولید، ویژه برنامه های متنوع و دعوت از میهمانان فرهیخته، برگزاری میزگردها ،نشست های خبری، مصاحبه ها و راه اندارزی کانال تلگرامی و همکاری با 100 گروه ارزشی برای انتقال پیام از جمله اقدامات انجام شده است .

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکرگفت: سیاست روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهیه اخبار و تولید محتوا در خصوص امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکریک واجب الهی است که رعایت آن واجب و ضروری است.افزود: اگر دشمنان از طریق تهدیدات و تهاجم فرهنگی به ویژه شبکه های ماهواره ای و مجازی در صدد تخریب فرهنگ و ارزش های دینی است باید هوشیارانه در صدد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برآئیم تا دشمن در ترفندش ناکام بماند.
ارسال نظرات