مسئول بسیج دانشجویی خوزستان در گفت‌وگو با «بسیج»:

برخی مسوولین به بیگانگان قول همکاری داده‌اند!

شهریاری بیان کرد: بعضی از مسئولین که در جایگاه تصمیم گیری برای جمهوری اسلامی هستند یا عقل ندارند یا نمی خواهند بفهمند که صلاح در چیست به این مسئولین پیشنهاد میکنم تا نامه امیرالمومنین ب مالک اشتر را بخوانند.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۹۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

بهمن شهریاری مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان در رابطه با بیانات رهبری در مورد اعتماد به بیگانگان که از آفت های نظام جمهوری اسلامی است در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: باید در این مورد به داستانی در دوران پیامبر (ص) اشاره کنم که پیامبر یک فرد را برای آموزش قرآن پیش صحابه اش فرستاد اما آن شخص باز هم در قرائت و فهم قرآن مشکل داشت که پیامبر رو به صحابه اش گفتند که تو کار خود را انجام داده ای و لازم به تعلیم دوباره به این فرد نیست، این داستان مصداق بسیاری از مسئولین در حال حاضر است که گوش شنوا ندارند.

شهریاری ادامه داد: بعضی از مسئولین که در جایگاه تصمیم گیری برای جمهوری اسلامی هستند یا عقل ندارند یا نمی خواهند بفهمند که صلاح در چیست به این مسئولین پیشنهاد میکنم تا نامه امیرالمومنین ب مالک اشتر را بخوانند.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به اینکه مسئولین فقط شعار می دهند و با شعار نمی شود انقلاب را درست کرد، گفت: متاسفانه بسیاری از آقایان تربیت شده ی بیرون هستند و به گونه ای رفتار می کنند که انگار به خارجی ها قول دادند تا هم سو با تفکر آنها عمل کنند.

وی راه برون رفت از تمامی مشکلات را همراهی با ولایت دانست و بیان کرد: راه توفیق و پیروزی مانند قضیه مقاومت، سوریه و عراق در عمل کردن به فرمایشات ولایت فقیه است.

ارسال نظرات