سرلشکر جعفری :

هدف بسیج، یاری دین خدا تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب است

فرمانده کل سپاه گفت: بسیج امت اسلامی است که به احیای قرآن و عمل به آن می‌پردازد و تلاش آن در عرصه های مختلف واضح است
کد خبر: ۸۹۹۵۴۳۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار ، سردارسرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج که صبح امروز 12 اسفندماه در سالن پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل(ه)، گفت: بسیج بخشی از جامعه است که عمل به قرآن و عمل به دستورات الهی درباره آن صدق می کند.

وی ادامه داد: بسیج امت اسلامی است که به احیای قرآن و عمل به آن می‌پردازد و تلاش و همت بسیج در عرصه های مختلف دفاعی- امنیتی، جنگ های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با دشمن و استکبار پیداست. حضور و هدف بسیج یاری دین خدا تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: بسیج طیفی از جامعه اسلامی است که عمل به دستورات الهی و احیای مجدد اسلام را که با انقلاب عظیم اسلامی آغاز شده در دستور کار خود قرار می‌دهد و در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب، حضور موثر و مجاهدانه دارد.

سردار جعفری ادامه داد: هیچ‌کس نمی‌تواند این حضور فعال و همت بسیج در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی و جنگ نرم سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را انکار کند و هر کس که در برابر دشمنان و تهدید کنندگان انقلاب حضور فعال و موثر دارد، نامش بسیج است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به گستردگی و کیفیت حضور بسیج اظهار کرد: این حضور نورانی و الهی که با هدف یاری از دین خدا و نصرت الهی در حال انجام است، ‌تحت هدایت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است که توفیقات الهی آن روز به روز بیشتر نصیب امت الهی و انقلاب اسلامی می‌شود اما در این میان دستگاه تبلیغاتی دشمنان که به صورت گسترده برای مقابله با این پیروزی‌ها و نشان دادن نقاط ضعف فعالیت می‌کنند را شاهدیم و این تبلیغات گسترده مانع از آشکار شدن این حقیقت در واقعیت نورانی است.

سردار جعفری با بیان اینکه برخی از این توفیقات قابل کتمان نیست، گفت: برخی از توفیقات ما به گونه‌ای آشکار است که دشمنان ما نیز به آن اقرار می‌کنند که می‌توان به جبهه مقاومت اسلامی و سیاست خارجی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران اذعان داشت: این توفیقات روز افزون برگرفته از درس‌ها و عبرت‌هایی است که از دوران دفاع مقدس به دنیا صادر شده است و همه مقاومت‌های جوامع مختلف در منطقه به خصوص جوامع اسلامی مدیون ایستادگی مردم ما در دوران دفاع مقدس است که به تنهایی در شرق و غرب انجام داده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار