فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشار به تکرار دسیسه های دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: با وجود این دسیسه ها ، امنیت در ایران اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری ، مثال زدنی است.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۶۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ساوجبلاغ به شجاعت نیروهای انتظامی اشاره کرد و افزود: یکی از شاخصه‌های پلیس ایجاد هماهنگی برای امنیت بین دستگاه‌های مختلف است .

امنیت ایران اسلامی مثال زدنی است


وی گفت: نیروی انتظامی فارغ از جناح‌های سیاسی برای همه افراد و اقوام مختلف امنیت را تأمین می‌کند و این‌یکی از افتخارات پلیس در جامعه اسلامی است.


محمدیان با اشاره به رفتارهای آشوبگرانه برخی افراد در کشور ، اظهار داشت : این آشوب ها با راهنمایی بد خوان و استکبار جهانی تبدیل به اغتشاش شد و رفتار پلیس بدون خشونت و دعوت به آرامش و خویشتنداری بود .


فرماندار ساوجبلاع طی سخنانی بر تعامل و همدلی اعضای شورای تأمین تأکید کرد و گفت: در این شهرستان سپاه، بسیج و نیروی انتظامی همه در یک قالب بودند و از همان روز نخست پیشکسوتان بسیج و سپاه همواره نیروی انتظامی را پشتیبانی کردند.


ابوالقاسم پالیزگیر به ظرفیت‌های اقتصادی ،کشاورزی و گردشگری شهرستان اشاره کرد و افزود :این شهرستان به لحاظ وجود نرخ بالای مهاجرت به واسط دوشهر بزرگ جدید هشتگرد و ابریشم در چهارباغ ضروری است درافزایش تأمین امنیت این مناطق بیشتر توجه شود .


پالیز گیر گفت ساوجبلاغ شهرستانی ویژه با 81 روستا و 5 شهر است که باید در حوزه امنیت ، اعتبارات آن افزایش یابد.
وی در پایان به توفیقات سال 96 شهرستان در مبحث اشتغال و میزان پیشرفت 160 درصدی اشاره کرد و گفت ما برای 7 هزار 300 نفر بصورت مستند که با نام و نشانی ثبت در سامانه رصد شده شغل ایجاد کرده ایم که این یک رکورد است ولی به لحاظ رشد مهاجرت همچنان متقاضی کار وجود دارد .


در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ جبار پور قدردانی و سرهنگ مهدی فضلی علیشاه به‌عنوان فرمانده انتظامی ساوجبلاغ معرفی شد.سرهنگ جبار پور فرمانده سابق نیروی انتظامی به باز نشستگی نائل شد.

ارسال نظرات