مدیر طرح کرامت کوی امام علی(ع) اراک در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
سبحانی بیان داشت: یکی از مهم ترین برنامه های ما در طرح کرامت برگزاری برنامه های مختلف در راستای ترویج و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب است.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۶۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

مصطفی سبحانی مدیر طرح کرامت در منطقه کوی امام علی(ع) اراک استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اجرای طرح کرامت در این منطقه اظهار داشت: در طرح کرامت خانواده های نیازمند را شناسایی و برای آنها اقلام غذایی و سبد تغذیه تهیه و در میان آنها توزیع می کنیم.

مدیر طرح کرامت کوی امام علی(ع) اراک  افزود: علاوه بر این اقدام، تیم پزشکی و تخصصی را به این منطقه اعازم کردیم که به صورت رایگان بیماران را ویزیت کنند.

سبحانی تصریح کرد: یکی از مهم ترین برنامه های ما در طرح کرامت برگزاری برنامه های مختلف در راستای ترویج و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب است. چراکه یکی از مسائل بسیار حساس که جامعه را از ابعاد گوناگون دچار مشکل و معضل می کند عدم رعایت عفاف و حجاب است.

مدیر طرح کرامت کوی امام علی(ع) اراک مطرح کرد: این برنامه ویژه بانوان و دختران برگزار می شود که با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

 سبحانی در پایان مطلب گفت: سرکشی از خانواده های معظم و معزز شهدای این منطقه نیز از برنامه هایی است که ما در طرح کرامت به صورت مستمر اجرا می کنیم. 

ارسال نظرات