مسئول موسسه جهادی سفیر در گفت‎و گو با «بسیج» مطرح کرد
بابانژاد گفت: هدف این گروه خودکفایی مردم است، که برای این منظور بایستی اشتغال زایی متناسب، با استفاده از ظرفیت‎های مردم صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۷۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
حسن بابانژاد مسئول موسسه جهادی سفیر در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات این گروه جهادی عنوان کرد: منطقه فعالیت این گروه جنوب استان کرمان مثل عنبرآباد، قلعه گنج، کهنوج، رودبار جنوب و منوجان است، که نزدیک به دوازده سال در حال فعالیت در این مناطق هستیم.
وی بیان کرد: رویکرد اصلی این گروه جهادی فرهنگی، است مثل برگزاری دوره‎های مختلف آموزشی برای مجموعه‎های جهادی دانشجویی به منظور تغییر رویکرد روابط فرهنگی بدین صورت که مبنای شکل گیری روابط فرهنگی را شناخت و براساس راهکارهای این مبناها پیش رفت.
بابانژاد تصریح کرد: هدف این گروه خودکفایی مردم است، که برای این منظور بایستی اشتغال زایی متناسب، با استفاده از ظرفیت‎های مردم صورت گیرد، و این گروه جهادی توانسته با توجه به ظرفیت مردم و منطقه شغل های متعددی ایجاد کند.
وی اظهار داشت در زمینه فرهنگی فعالیت‌هایی مثل استعداد یابی در مناطق و برنامه ریزی مدت دار بر روی این استعدادها توسط گروه جهادی سفیر صورت گرفته است.

خبرنگار: ابوذر باقری
ارسال نظرات