خبرهای داغ:
سردار سلیمانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گلستان:
سردار یعقوب سلیمانی ، دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت :با بسیج طلاب و حوزه های علمیه هم هماهنگی های انجام شده تا اساتید حوزه های علمیه حضور مضاعف‌تری داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۹۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور در گفت‌وگو با این خبرگزاری اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته تمهیدات و اقدامات خوبی در راستای بستر سازی و آماده کردن محل زیست برای حضور هر چه بیشتر آحاد مردم به‌ ویژه در ایام نوروز تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: گرچه اردوهای راهیان نور در طول سال انجام می‌شود ولی از آنجایی که به‌ دلیل تعطیلات نوروزی و آب و هوا حجم بیشتری از اقشار مختلف مردم به‌ویژه زائران غیر ایرانی در ایام نوروز در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند تمهیدات و بسترهای لازم در زمینه های مختلف انجام شده است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه با بیان اینکه در موضوعات محتوایی و تقویت نمایش‌های رزمی – فرهنگی اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: نمایش‌های رزمی – فرهنگی در چهار نقطه از خوزستان انجام می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: برای حضور حداکثری آحاد مردم به‌ویژه دانشجویان، نخبگان و موسسات مردم نهاد اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امسال شاهد حضور مضاعف زائران غیرایرانی هستیم، تصریح کرد: با توجه به این مهم بسترهای لازم در زمینه های مختلف فراهم شده است همچنین در زمینه محتوایی راویان مسلط به زبان‌های خارجی آماده شدند تا مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را عمیق‌تر و مفهومی‌تر به زائران خارجی منتقل کنند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه با بیان اینکه از هر جهت برای میزبانی زائران راهیان نور آمادگی داریم و مجموعه قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه برای استقبال از زائران کربلای ایران به عمل آورده است، بیان کرد: با توجه به افزایش حجم سفر در ایام تعطیلات به‌ویژه نوروز در بحث ایمنی تمهیدات جدی‌تری صورت گرفته است و با پلیس راهور هماهنگ شده تا بدون هیچ اغماضی با توجه و تعمق جدی با متخلفان برخورد کنند تا سلامت و ایمنی سفر تأمین شود.

سلیمانی ادامه داد: با بسیج طلاب و حوزه های علمیه هم هماهنگی های انجام شده تا اساتید حوزه های علمیه حضور مضاعف‌تری داشته باشند.
وی با بیان اینکه امسال تعدادی خادمان نخبه دانش‌آموز و خادمان زائر غیرایرانی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس فعالیت دارند، یادآور شد: استفاده از زائران غیرایرانی در خادمی راهیان نور از سال گذشته کلید خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها