خبرهای داغ:
امام جمعه شهر کلاته خیج گفت:رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود خطر ارتجاع را مهم شمردند که مثل مالاخولیا به جان انقلاب و انقلابیون افتاده است.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۱۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین علی خداپرست در خطبه های نمارجمعه این هفته شهر کلاته خیج با اشاره به رساله حقوق امام سجاد(ع) اظهار کرد:حق زبان این است که از منکرات دور کنی و خوبی ها عادتش دهی، در دعای معروف متعلق به امام زمان (عج) میگوییم وسدد الستنا بالصواب والحکمه زبان ما را درراستگویی استوار کن.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان امام خامنه ای در جمع مردم تبریز گفت: کارشناسان و دلسوزان انقلاب می گویند این سخنان مهمترین سخنان در چند وقت اخیر بوده که حال وآینده انقلاب را بررسی می کند و حتی ملاکهای حفظ انقلاب و حتی خطراتی که انقلاب را تهدید میکند را ایشان گوشزد کردند.
خداپرست خاطر نشان کرد: یکی از نکاتی که رهبری اشاره فرمودند بحث اشرافی گری تجمل گرایی و غربگرایی است، مسوولی که تا دیروز در قم و قبل از انقلاب در قم مستاجر بوده حالا خانه ۲هزار متری در شمال تهران خوب بگوید از کجا آورده ارث پدری بوده یا سهم او از سفره انقلاب است.
وی تصریح کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب خطر بزرگ در هر انقلابی خطر ارتجاع می باشد ارتجاع در انقلاب فرانسه اتفاق افتاد در انقلاب روسیه به همین منوال لذا نکته سنجی امام خامنه ای به ما این نکته را روشن میکند که برخی امروز از انقلاب سال ۵۷ برگشتند می گویند ما غلط کردیم که لانه جاسوسی را تسخیر کردیم و ابراز پشیمانی می کنند.
امام جمعه کلاته خیج افزود: این خطر ارتجاع مثل مالاخولیا به جان انقلاب و انقلابیون افتاده وامروز کسانی که در انگلیس درس خواندند و سمت در کشور دارند در هیچ سخنرانی این نوع آدمها نیست مگر اینکه بوی اعتقاد و اعتماد به غرب موج می زند که اتفاقا یکی از نکات مهم مورد نظر امام خامنه ای عزیز اعتماد به غرب و از جمله استکبار جهانی است واینکه برخی در سخنانشان گاهی تعریف از آمریکاو گاهی برآمریکا می تازند این همان یکی به نعل یکی به تخته زدن هست و ما نباید گول بخوریم.
پی گفت: چرا برخی از حاشیه سازی در جامعه نفع میبرند چون در لابلای حاشیه ها بتوانند ادامه زندگی سیاسی خود را داشته باشند باید همه ما مواظب برخی از حاشیه سازی ها باشیم.
خداپرست در ادامه به موضوع قدرت موشکی و دفاعی اشاره کرد و افزود: تنها چیزی که دشمن از آن هراس دارد موشکهای جمهوری اسلامی است لذا فرانسه ودیگر کشورهای اروپایی امروز به دنبال راه انداختن مذاکرات دیگری هستند که باید مواظب ساده لوحان داخلی بود که وارد خط قرمز نظام که همان قدرت دفاعی هستند نشوند البته این مساله در دست فرمانده کل قواست وکسی و مقامی درکشور حق ندارد در این مورد کاری کند لذا امریکا به دنبال خروج از برجام است وبهانه آنها بحث موشکهای بالستیک ایران است ویقین امریکا از برجام خارج خواهد شد
وی با اشاره به روز وفات حضرت ام البنین وروز تکریم مادران شهدا گفت: آنچه امروز در انقلاب اسلامی از سرمایه های بزرگ این کشور است شهدا هستند که این نیست مگربا مجاهد ت و زحمات مادران عزیز شهدا که با تلاش در راستای تربیت اسلامی اینگونه فرزندانی برای اسلام تربیت کردند.
امام جمعه شهرکلاته خیج عنوان کرد: اینکه کسی که مسوولیت امور زنان در کشور رادارد بیاید وبگوید چه اشکال دارد حجاب نباشد وبا تفکر فمنیستی خود بگوید چرا مامورین نیروی انتظامی به بی حجابی گیر می دهند به این خانم هشدار را آیت الله مکارم ومراجع عظام دادند اینجا ایران اسلامی است نه لس آنجلس و یا پاریس اینجا خون هزار شهید بر زمین ریخته امثال معاون امور زنان نمی توانند با قول های که به مجامع فمنیستی دنیا داده اند حجاب را از سر زنان‌ایرانی بردارند و باید گفت مواظب سخنان خود باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها