خبرهای داغ:
استاندار قم:

برای تکمیل منوریل قم ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

استاندار قم گفت: برای تکمیل پروژه منوریل قم حدود ۱۱۰ میلیارد تومان نیاز است که در زمان کنونی تامین آن ممکن نیست.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۲۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
برای تکمیل منوریل قم ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به پروژه منوریل قم اظهار کرد: تکلیف این پروژه مشخص است و برای تکمیل آن حدود ۱۱۰ میلیارد تومان نیاز است که در زمان کنونی تامین آن ممکن نیست.

وی ادامه داد: مدیران استان قم باید پیگیری‌های لازم را در جذب اعتبارات مالی داشته باشند و آن‌ها باید هر دو ماه یک بار گزارشی را در این زمینه به استانداری بدهند.

استاندار قم افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی اوراق خزانه دارند، باید آن را تا پایان خردادماه سال آینده هزینه کنند و در صورت عدم امکان، این مساله را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارجاع بدهند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: مباحث صورت گرفته در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم برای تکمیل طرح‌ها و رفع نواقص است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه با اشاره به سیاست دولت در زمینه بهداشت اظهار کرد: سیاست دولت در این زمینه خصوصی سازی است و احداث بیمارستان‌ها توسط بخش خصوصی باری را از دوش دولت برمی‌دارد، هزینه احداث هر تخت بیمارستانی حدود یک میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: جمعیت شهر قم رو به گسترش است و باید تدبیری برای تامین نیاز‌های درمانی این شهر اندیشیده شود، باید به دنبال توریسم درمانی در شهر قم باشیم و این شهر به یک هاب منطقه‌ای در زمینه درمان تبدیل شود.

رضا سیار در بخش پایانی جلسه با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزایی در روستا‌های استان قم اظهار کرد: در اکثر روستا‌هایی که طرح هادی در آن اجرا شده است، زمین با کاربری اشتغالزایی پیش بینی شده است.

فرماندار قم ادامه داد: اداره کل محیط زیست استان قم اجازه نمی‌دهد که فعالیت‌های آلاینده در طرح هادی روستا‌های استان اجرا شود، مردم هم اجازه استقرار واحد‌های صنعتی آلاینده را در کنار روستا‌های قم نخواهند داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار