فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از كشف محموله روان‌نويس و خودكار خارجی قاچاق به ارزش 15 ميليارد ريال در محور بروجن- شهركرد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۵۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعباس غلامزاده از کشف محموله روان‌نویس و خودکار خارجی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد:  در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله بزرگ لوازم‌التحریر از محور  بروجن- شهرکرد  به مقصد استان‌های مرکزی کشور، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اخذ مجوز قضایی طی عملیات ایست و بازرسی، یک دستگاه کامیون مشکوک به حمل کالای قاچاق را در این محور متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بازرسی از این کامیون یک میلیون و 590 عدد انواع روان‌نویس و خودکار خارجی فاقد مدارک مثبت گمرکی به ارزش 15 میلیارد ریال کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

غلامزاده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی به قاچاقچیان کالا هشدار داد: نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و گسترش اشتغال با تمام توان با این افراد سودجو برخورد قانونی می‌کند.

ارسال نظرات