مدیرکل محیط‌زیست لرستان:

تشکیل گشت‌های مشترک درزمینهٔ نگه‌داری طبیعت و جلوگیری از قطع درخت

مدیرکل محیط‌زیست لرستان گفت: تشکیل گشت‌های مشترک با منابع طبیعی درزمینهٔ نگه‌داری طبیعت و جلوگیری از قطع درخت، جمع‌آوری سبزه‌ها و بحث ماهیان قرمز نیز امسال انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۵۵۷۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱



به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند امروز در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان اظهار داشت: لرستان به‌واسطه طبیعت و مناطق گردشگری می‌تواند خیلی درزمینهٔ جذب گردشگر اثرگذار باشد و برنامه‌های خود را از هم‌اکنون آغاز می‌کنیم.
وی افزود: موردی که به آن توجه کردیم مباحث فرهنگی است که می‌تواند در حیطه‌های مختلفی در ارتباط با بحث گردشگر تأثیرگذار باشد و امیدواریم رسانه‌ها در بعد فرهنگی بتوانند ما را یاری کنند.
مدیرکل محیط‌زیست لرستان بیان کرد: در بعد مباحث شهری و جنبه نظارتی ما خیلی از شهر‌ها برای دفع زباله‌ها جایگاه مناسبی ندارند در همه شهرستان‌ها باید نقاطی که در ارتباط با بحث پسماند‌ها و زباله‌ها است شناسایی شود و شهرداری‌ها نسبت به پاک‌سازی این مناطق اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه در مورد ریختن زباله‌های ساختمانی در حاشیه جاده‌ها امیدواریم بتوانیم اقدام لازم را انجام دهیم گفت: توزیع کیسه‌های زباله در ۱۳ فروردین‌ماه، تشکیل گشت‌های مشترک با منابع طبیعی درزمینهٔ نگه‌داری طبیعت و جلوگیری از قطع درخت، جمع‌آوری سبزه‌ها و بحث ماهیان قرمز نیز امسال انجام می‌شود.
فتحی بیرانوند عنوان کرد: نسب بنر و توصیه‌های زیست محیط، دوشنبه اولین برنامه پاک‌سازی نمادین با همکاری همه تشکل‌های زیست‌محیطی در همه شهر‌ها انجام می‌شود و در ارتباط با بحث کارگروه علوم پزشکی در رابطه با برنامه‌ها وارد عمل می‌شویم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار