مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: برای ۳۴ یادمان شهید گمنام استان البرز که در اختیار بنیاد حفظ آثار است هیچ بودجه‌ نگهداری وجود ندارد.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۱۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار ابوالفضل اسلامی در جلسه هیئت امنا فرهنگی دفاع مقدس استان البرز که عصر امروز در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد،  اظهار داشت: موضوع زمین برای احداث باغ موزه دفاع مقدس استان البرز تا حدودی برطرف شده و با پیگیری‌ها روند کلنگ‌زنی باغ موزه دفاع مقدس استان البرز انجام شد.

۳۴ یادمان شهدای گمنام در استان البرز بودجه نگهداری ندارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز،  افزود: فاز اول باغ موزه دفاع مقدس استان البرز 30 اردیبهشت طبق برنامه آماده تحویل و بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس و روند اجرایی آن در این جلسه بررسی می‌شود، عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته 15 میلیارد تومان برای این فاز باید اختصاص یابد و استانداری البرز نیز 5 میلیارد تومان برای باغ موزه در سال 97 در نظر گرفته است.

سردار اسلامی ادامه داد: یک میلیارد تومان اعتبار سال 96 باغ موزه دفاع مقدس هنوز مشخص نیست و باید سریع‌تر سازمان مدیریت و  برنامه‌ریزی استان البرز این اعتبار را پرداخت کند.

وی با اشاره به روند یادمان نورالشهدا که هزار و 500 متر است، بیان کرد: یک میلیارد تومان برای تکمیل یادمان نورالشهدا کرج نیاز است و در سطح شهر کرج باید دو تابلو برای کارهای فرهنگی دفاع مقدس اختصاص یابد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه نیازمند 4 تابلو در سطح آزادراه‌های البرز جهت کارهای فرهنگی دفاع مقدس هستیم، عنوان کرد: برای 34 یادمان شهید گمنام استان البرز که در اختیار بنیاد حفظ آثار است هیچ بودجه‌ نگهداری وجود ندارد.

در این جلسه فرمانداران استان البرز به عنوان مدیر فرهنگی دفاع مقدس  شهرستان‌های استان البرز معرفی و حکم آن‌ها ابلاغ  شد.

ارسال نظرات