خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار مردم ورزقان، گفت: وحدت امت اسلامی را مهم ترین مولفه تقویت نیروهای انقلابی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۵۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، افزود: اگر امروز انقلاب با گذشت 40 سال در میان برگ های زرین تاریخ حرف نخست را می زند این نشانگر ایمان، وحدت و انسجام  امت اسلامی به همراه هدایت و رهبری بی بدیل امام راحل بوده که امروز نیز دنباله همین رویکرد انقلاب را تبدیل به مهره ای ماندگار در برابر دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای کرده است.

وی ادامه داد: جوانان سرمایه اصلی هر جامعه ای هستند از این رو اگر توجهی به گذشته کنیم می بینیم جرقه نهضت اسلامي و آرمان هاي بلند امام(ره( با آگاهي و بيداري جوانان زده شد و آن ها بودند که سعادت و آزادی را در آرمان های بلند امام یافتند و در دوران دفاع مقدس با جان و مال خود بلاد اسلامی را از گزند دشمنان مصون داشتند.

حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: اگر ما در دوران دفاع مقدس میدان عمل را به دست جوانان و بسیجیان داده بودیم و نتیجه آن جز پیروزی و سربلندی برای کشورمان نبود پس امروز نیز باید از وجود چنین جوانانی در عرصه های کشوری بهره ببریم تا با روحیه بسیجی و انقلابی که در خود دارند چرخ های رشد و رونق کشور را به حرکت در بیاورند.

وی در ادامه سخنان خود کمک کردن به همنوعان را تاکید ائمه و قرآن دانست و بیان کرد: ما در آستانه عید نوروز قرار گرفته ایم از این رو باید همه ما با عمل شایسته و خداپسندانه خود کمک حال مستمندان باشیم تا به عنوان یک مسلمان و برادر دینی وظیفه خود را درقبال همنوعان خود  به انجام رسانده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها