مدیر حوزه علمیه خواهران:

حوزه‌های علمیه نسبت خودشان را با رسالت انقلابی از دست ندهند

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تاکید کرد: اگر حوزه نسبت به هویت انقلابی احساس مسوولیت نکند به زودی صدای خرد شدن هویت به گوش خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۵۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، امروز در مراسم افتتاحیه دوره تعالی بسیج اساتید حوزه علمیه خواهران که در مجتمع فرهنگی آموزش امامت برگزار شد، گفت: مهمترین مسئله در شرایط امروز تبیین هویت انقلابی است.

وی خطاب به طلاب خواهر حوزه‌های علمیه خواهران، با اشاره به رسالت حوزویان بیان داشت: شما باید درباره نقش و جایگاه بانوان در عرصه‌های مختلف به تبیین امور بپردازید.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این مطلب که شما نباید در برخی میدان‌ها وارد شوید، تصریح کرد: در عین حال حضور شما در برخی میدان‌ها ضرورت و نیاز جامعه است.

وی با بیان اینکه هویت آن چیزی است که اگر نباشد انقلاب و اسلام نیست، اظهار کرد: در واقع هویت انقلاب مجموعه‌ای از مولفه‌هایی است که انقلاب اسلامی را می‌سازد.

وی با بیان اینکه برآیند فرهنگ، هویت ماست، بیان داشت:اگر حوزه نسبت به هویت انقلابی احساس مسوولیت نکند به زودی صدای خرد شدن هویت به گوش خواهد رسید.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این مطلب که اگر حوزه‌های انقلابی نسبت خودشان را با رسالت انقلابی از دست بدهند ما به حاشیه خواهیم رفت، ابراز کرد: در واقع در این شرایط ما پویایی خودمان را از دست خواهیم دادو در عین حال حوزه‌ای که خواب برود به آسانی بریده و حابجا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید حوزه‌های خواهران و برادران برای خانه نشینی و خودپردازی شکل بگیرند، اطهارکرد: در عین حال هیچگاه حوزه و علما و طلاب سهم اجتماعی آنان به صفر نخواهد رسید؛ اما در صورت انقلابی نبودن سهم آنان تقلیل جدی پیدا خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها