معاون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: ۲۵۰ هزار نفر مهندس، تکنسین و کارگر در طرح‌های مختلف قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مشغول فعالیت هستند، افزود: از این تعداد نیرو سه هزار و ۵۰۰ نفر پاسدار رسمی بوده و بقیه به صورت قراردادی و پیمانکاری مشغول خدمت هستند.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۶۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمود رجبی عصر امروز در نشستی با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در سبزوار با بیان اینکه ۲۵۰ هزار نفر مهندس، تکنسین و کارگر در طرح‌های مختلف قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مشغول فعالیت هستند، افزود: از این تعداد نیرو سه هزار و ۵۰۰ نفر پاسدار رسمی بوده و بقیه به صورت قراردادی و پیمانکاری مشغول خدمت هستند.

وی رویکرد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) را تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام، ایجاد اشتغال و استفاده از تخصص دانش آموختگان دانشگاه‌ها ذکر و بیان کرد: ۲۶ هزار شرکت با قرارگاه خاتم الانبیا همکاری دارند.

معاون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) این نهاد را پل ارتباطی مردم و دولت توصیف و بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در طرح‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی که محرومیت زدایی و عام المنفعه بوده و پیچیدگی اجرایی ندارند ورود می‌کند.

وی ادامه داد: به علت فقدان مطالعه و بی توجهی برخی مدیران طرح‌های نیمه تمام زیادی در سطح کشور باقی و بودجه زیادی در این طرح‌ها راکد مانده است.

نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: قرارگاه خاتم الانبیا نگاه ویژه‌ای به رفع محرومیت در مناطق روستایی دارد.

حسین مقصودی افزود: در سفر و بازدید معاون محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیا از سبزوار با ساخت ۱۲ مدرسه، ۱۸ مسجد، ۶ خانه عالم، بازسازی پنج گلزار شهدا در غرب خراسان رضوی، توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی برای محرومان و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال برای ساخت سه باب مغازه تجاری متلق به مسجد موافقت شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در سفر یک روزه به شهرستان سبزوار از مناطق محروم بخش‌های روداب و ششتمد در این شهرستان بازدید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها