مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز ایران اسلامی به جایی رسیده است که دنیا برای بقای خود مجبور به الگوبرداری از ایران است و این همه عزت را مدیون شهدا هستیم.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۸۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷

دنیا برای بقای خود مجبور به الگوبرداری از ایران است/عظمت امروز ما، نشأت گرفته از خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی امروز در مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای اردبیل اظهار داشت: در شرایط کنونی، کشور ما به شدت نیازمند افرادی است که همانند شهدا از اخلاص و پاکی و صداقت برخوردار هستند چرا که استقلال، عزت و آزادی در جهان امروز تنها در سایه ترویج تفکر شهادت و جهاد میسر است.

وی با بیان اینکه شهدا در واقع کسانی هستند که صاحب تفکر و ایده بودند و توانستند با عمل به موقع خود، برای تاریخ ملت اثرگذار شوند، تصریح کرد: شهدا از آن دسته انسان‌هایی هستند که به حیات ابدی دست یافتند و اثر ابدی برای جامعه بشری تا ابد از خود برجای گذاشتند در واقع با عمل خود روح استقامت و پایداری را به جامعه دمیدند و اگر امروز جامعه ما بالنده است در سایه خون شهدای گرانقدر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند، گفت: شهدا توانستند یک شبه با پیمودن ره صد سال، زودتر از از عالمان دین به بهشت برین برسند، چرا که خداوند خود با شهدا معامله کرده و بهشت را به آنها داده است و اخلاص شهدا همان چیزی است که امروز برای جامعه ما لازم و ضروری است.

فیاضی با اشاره به شبهات رایج در فضای مجازی بیان کرد: حریت و عظمت امروز ما، نشأت گرفته از خون شهدا است و تا زمانی که بر اساس اعتقادات خود، معتقد به ادامه نهضت اهل بیت(ع)، راه امام حسین(ع) و کربلا هستیم می‌توانیم از مکتب اهل بیت(ع) و اصالت خودمان در برابر دشمنان دفاع کنیم و دشمنان اسلام شبانه‌روز در صدد هستند تا با شبهه‌افکنی تفکر استقامت و جهاد را زیر سوال ببرند.

وی با اشاره به برافروختن شعله‌های آتش توسط استکبار در خاورمیانه افزود: آمریکایی‌ها به دلیل اینکه از ایران اسلامی در خاورمیانه سیلی محکمی خوردند، روز به روز بر شعله‌های انتقام خود در منطقه می‌افزایند تا بتوانند به خواسته‌های پلید خود برسند و در این راه از هیچ جنایت و توطئه‌ای نیز دریغ نمی‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه آمریکا در صدد کدخدایی بر جهان است، گفت: این تفکر با تفکر آرمانی اسلام در تضاد است به همین دلیل استکبار با دشمنی خود در صدد است ایران را از سر راه خود بردارد.

فیاضی با اشاره به سخنان فوکویاما متفکر آمریکایی در این خصوص که معتقد است دنیا یک درد به نام دموکراسی دارد که درمان آن نیز در پیاده سازی سیستم لیبرال دموکراسی در جهان است که این نیز از اساس با اسلام منافات دارد، اظهار کرد: دشمنان اسلام هر روز با توطئه‌های جدید در صدد هستند تا آرامش و امنیت را از کشور ما بزدایند که حوادث عراق، سوریه، افغانستان و یمن نیز در این راستا بوده است.

وی در مورد سخنان پوچ و بی‌ارزش برخی افراد روشنفکرنما در داخل بیان کرد: کسانی که دم از وطن دوستی می‌زنند و نسبت به امور مسلمانان در سایر کشورهای اسلامی بی‌تفاوت هستند بدانند که وقتی موشک به جایی اصابت کرد فرق بین انقلابی و ضدانقلابی را نمی‌داند و همه را با خاک یکسان می‌کند و اگر مجاهدت‌های مدافعان حرم نبود امروز خیابان‌های شهرهای ایران شاهد اوضاعی به مراتب هزار برابر بدتر از عراق و سوریه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از همه مردم خواست تا با مقابله با شبهات رایج در شبکه‌های مجازی به مقابله با این توطئه جدید دشمنان اسلام برخیزند و افزود: مدیریت مقام معظم رهبری در مقابله با فتنه داعش ستودنی است چرا که معظم له با اتخاذ تدابیر خاص و انتقال صحنه جنگ به دو هزار کیلومتر فراتر از مرزها، در واقع به استقبال دشمنان رفت و توانست علاوه بر شکست آنها، از مرزهای کشور نیز حراست کند که این خود، بزرگترین افتخار انقلاب برای عصر حاضر است.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا در مقابله با استکبار تصریح کرد: دنیا اگر می‌خواهد زنده بماند باید انسان‌هایی مثل شهدا را تربیت کند تا بتواند در بحران‌ها سربلند بیرون آمده و با سد راه نفوذ دشمنان، توطئه‌های روزافزون آنها را نیز خنثی کند.

فیاضی در مورد بخشی از اعترافات متفکران آمریکایی چون هنری کیسینجر در خصوص داعش گفت: امروز خود آمریکایی‌ها معترف هستند که برای مقابله با تفکر انقلاب اسلامی، سالها پیش دست به ایجاد تفکری مقابل زدند تا با راه‌اندازی داعش در سال 62 بتوانند در سال 90 به مقابله اعتقادی و تفکری با ایران اسلامی بپردازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از داعش به عنوان موجودات پلید که تاریخ بشر تا به حال به خود ندیده نام برد و افزود: داعشی‌ها موجوداتی هستند که حتی عصر بربریت هم به خود ندیده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی در جهان تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به جایی رسیده است که دنیا برای بقای خود مجبور به الگوبرداری از ایران است و این همه عزت را مدیون شهدا هستیم.

ارسال نظرات