خبرهای داغ:
شهردار منطقه ۳ تبریز خبر داد؛

کتابخانه سیار در دو پارک منطقه ۳ تبریز راه‌اندازی می شود

شهردار منطقه ۳ تبریز در جلسه‌ خود با معاون خدمات شهری شهرداری این کلان شهر گفت: کتابخانه های سیار در دو پارک این منطقه راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۹۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا افزود: در نظر داریم برای حمایت از زمینه‌های مطالعه، کتابخانه های سیار را به روزنامه ها و کتاب لازم مجهز کرده و در دو پارک منظریه و مشروطه، در اختیار شهروندان مراجعه کننده قرار دهیم.

وی خدمات تظیف، رفت و روب و جمع آوری زباله را اولین وظیفه شهرداری ها خواند و اضافه کرد: بعد از ارائه این خدمات، شهرداری در حوزه فضای سبز و مبلمان شهری نیز دارای مسئولیت مهمی است.

موحدنیا با اشاره به توجه ویژه شهرداری منطقه ۳ در حوزه معماری فضای سبز گفت: در شهرداری منطقه ۳ با استفاده از پرسنل تحصیل کرده های رشته معماری خود مجموعه، تلاش داریم با مطالعه شرایط جغرافیایی سطح منطقه و آب و هوای شهر تبریز ، کار عملی و اصولی و عملی تری را به اجرا در آوریم.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز نیز در این جلسه، از همکاری شهرداری منطقه در طرح های اختصاصی حوزه خدمات شهری و اجرایی تشکر کرد و گفت: با همکاری یکدیگر باید در زیبایی و زیبا سازی شهر تبریز بیش از پیش تلاش کنیم.

جلالی از پل ابوریحان به عنوان جزو بزرگترین و زیبا ترین سازه شهری شهر تبریز یاد کرد و افزود: باید نورپردازی این پل به زودی انجام گیرد تا در ایام نوروز با زیبایی مضاعف در معرض دید عموم قرار گیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها