فرمانده سپاه شهرستان بیجار با اشاره به اهمیت رسانه‌ها گفت:زبان رسانه رساترین زبان است که از تاثیر گذاری بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۹۵۷۳۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اصحاب رسانه بیجار با فرمانده جدید سپاه این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

سرهنگ سعید شعبانی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت رسانه و فضای مجازی در عصر حاضر اظهار داشت:بحث رسانه و فضای مجازی موضوعی است که نباید به سادگی از آن عبور کرد و باید از این قدرت ارزشمند نهایت استفاده را برد.

وی افزود:اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش مهم و تاثیر گذاری در جامعه دارند و می‌توانند با نقد‌های منصفانه و صحیح خود جامعه را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهند.

شعبانی در ادامه فضای مجازی را مانند تیغ دو لبه دانست و بیان داشت:فضای مجازی مانند یک تیغ دو لبه است بنابر این باید هوشییار باشیم چرا که ماموریت ما در این مسیر بسیار خطیر و حساس است.

وی تاکید کرد:متاسفانه یکی از مشکلات جامعه کنونی ما سطحی نگری افراداست، اما با توجه به رسالت خطیر خبرنگاران که همگی دارای خط فکر ولایی هستند لازم است که وارد جزئیات نشد چرا که پرداختن به این جزئیات باعث می‌شود تا از موضوع اصلی غافل شویم.

فرمانده سپاه شهرتان بیجار به قدمت و پیشینه کهن دیار گروس اشاره کرد و گفت: قدمت و پیشینه کهن دیار گروس بسیار ستودنی است و این قدمت و تاریخچه نشان دهنده تمدن و فرهنگ بالای مردم این دیار است.

در ادامه این دیدار هر کدام از خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان نظرات خود پرداختند.

در پایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر و تندیس از زحمات خبرنگاران در ستاد بزرگداشت آیت الله شیخ فاضل گروسی با اهداء لوح تقدیر و تنندیس قدردانی شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات