خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: با همت و تلاش می توان بر مشکلات فائق آمد و هر کسی که به جایی رسیده است به خاطر همت و تلاش بوده است .
کد خبر: ۸۹۹۵۸۱۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در جمع رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج)استان قزوین اظهار کرد: هدف دشمنان و فتنه گران داخلی فاصله انداختن میان رهبری و مردم است و سعی می کنند با جنگ روانی همه مشکلات جامعه را به رهبری نسبت دهند و مردم را نسبت به رهبری بدبین کنند
وی با اشاره به سخنان اخیرحضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) در مورد ارتجاع تشریح کرد : دشمن به دنبال این است که ما را از مسیر انقلاب و آرمانهای دین اسلام دور کند لذا با جنگ روانی ، تبلیغات و فضای مجازی کوشش می کند ما را به عقب و قهقرا بازگرداند.
این مسئول تبیین کرد: امروز دشمن بیان می کنند که حاج قاسم سلیمانی باید ار منطقه به ایران برگردد یعنی اینکه شما باید از آرامانها و دستاوردهای خود دست بردارید .
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) افزود : در زمان حضرت علی (ع) هم معاویه با جنگ روانی توانست بین مردم و امام فاصله بیاندازد به طوری وقتی امام در محراب به شهادت رسید ، مردم گفتند مگر علی هم نماز می خوانده است ، دشمنان می خواهند تاریخ تکرار شود.
حجت الاسلام معبودی اذعان کرد: امروز هم دشمنان داخلی و خارجی به دنبال این هستند که مشکلات جامعه را به رهبری نسبت دهند در صورتی که مردم با انتخاب خود ، رئیس جمهور ، نماینده مجلس و شورای اسلامی را انتخاب می کنند و همه مسئولین باید پاسخگو و مردم هم نسبت به انتخاب خود پاسخگو باشند .
معبودی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به جمع حاضر بیان داشت : با همت و تلاش می توان بر مشکلات فائق آمد و هر کسی که به جایی رسیده است به خاطر همت و تلاش بوده است .
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها