بیانیه بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری:
سازمان بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه تإکید کردند؛ مروج سیره و شیوه زندگی فاطمی و حجاب اسلامی خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۱۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سازمان بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه فرارسیدن روز قشر بسیج جامعه زنان را گرامیداشت.

متن کامل بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به شرح ذیل منتشر شد:

با سلام وصلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و با سلام بر آزادمردان وشیرزنان شهیدی که در راه دفاع از شرافت و ناموس ملت و تحقق فرامین الهی و آرمانهای انقلاب اسلامی جان خود را نثار کردند.

بی تردید بسیج جامعه زنان با همتی بلند، عزمی راسخ، ایمانی با صلابت، بصیرتی نافذ و مغز متفکر آمادگی دارد برای هر نوع فداکاری که وظیفه و تکلیف او را فرا می خواند حاضر شود.

زن ایرانی با این نگاه و با تاثیر از بانوان سرآمد و بهترین زنان دو عالم حضرت فاطمه(سلام الله علیها ) و حضرت زینب(سلام الله علیها ) همواره در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی همدوش مردان در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و انقلابی نقش آفرینی نموده‌اند و در عرصه‌های گوناگون چه در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و چه در هشت سال دفاع مقدس یکی از عوامل موثر و تاثیرگذار بوده‌اند.

همراهی زنان بسیجی در مسیر شکوفایی نظام جمهوری اسلامی از سابقه تاریخی زیادی برخوردار می باشد که اوج درخشش آن در هشت سال دفاع مقدس می باشد، پس از جنگ تحمیلی نقش آفرینی زنان بسیجی از مرحله دفاع در برابر تهدیدات سخت تا مقابله فکری و فرهنگی در قبال تهدیدات نرم تغییر یافت، مشارکت جدی درعرصه های سیاسی و به دنبال آن فعالیت های سازندگی پس از جنگ بالاخص در حوزه های بهداشت و درمان و مهم تر از آن مباحث فرهنگی، علمی، تربیتی، دفاعی، جنگ نرم در زمینه ترویج احکام و مبانی اعتقادی اسلام، ترویج عفاف و حجاب، بزرگداشت حماسه دفاع مقدس و سایر موضوعات مرتبط با ارزش های اسلام و انقلاب چشمگیر و قابل تقدیر است.

ما بانوان بسیج جامعه ی زنان استان چهارمحال بختیاری  به بلندای روح پرفتوح امام راحل(ره) و به خون های به ناحق ریخته شهیدان سوگند می خوریم که در پیروی و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی تاپای جان ایستادگی نموده و با تأسی از بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مروج سیره و شیوه زندگی فاطمی و حجاب اسلامی باشیم.

ارسال نظرات