خبرهای داغ:
اختتامیه جشنواره ایده آفرینی افق با معرفی نفرات برگزیده استان در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۱۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مسؤول کمیته داوری جشنواره ایده آفرینی افق  در جشنواره ایده آفرینی از ارائه فراخوان این جشنواره در شهریور سال‌جاری خبر دادو گفت: استقبال خوبی از این مرحله از جشنواره در استان با ارائه طرح‌های نوین و ایده‌های سازنده با محوریت مورد نظر انجام گرفت.

 

علیرضا شقایق خاطرنشان کرد: بیش از 70 ایده در راستای محوریت‌های جشنواره افق به دبیرخانه این ارسال و توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه آثار رسیده به جشنواره ایده آفرینی افق در 3 مرحله مورد داوری و بازبینی قرار گرفت، افزود: استقبال از این جشنواره خوب بود و آثار مورد بررسی داوران ایده‌آفرینی افق قرار گرفت که نهایت برترین‌های این طرح‌ها به جشنواره راه یافت. 

 

به گفته این مسئول از ایده‌ بوستان اثر رباب مهدی زاده، ایده تربیتی جوادالائمه(ع) از علی صفدری به عنوان ایده‌های برتر در این مرحله از جشنواره معرفی و تجلیل شد.

 

گفتنی است، دیگر طرح‌های این جشنواره شامل ایده "خانواده تراز انقلاب" از روژین ویسی، "نیایش کودک من" از شهلا کرمی، "بیان احکام به زبان کردی" و ساخت مستند سریالی "علما جریان ساز انقلاب" از محمدحسن موقوفه‌ای مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال نظرات