خبرهای داغ:
نایب رئیس اول پنجمین مجمع بسیج شهرستان قزوین:
بهرامی گفت: هدف از تشکیل مجامع این است که فکر کردن را در جامعه جاری کرده و کاری گروهی انجام دهند که موجب پیشرفت اهداف عالیه آن جامعه باشد.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۲۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، داود بهرامی نایب رئیس اول پنجمین مجمع بسیج شهرستان قزوین بیان کرد: برنامه امروز به دو منظور انجام می شود که ارائه طرح ها در جلسات قبلی و بررسی کارگروه دفاعی و اقتصادی و موضوع دوم انتخاب هیات رئیسه مجمع می باشد.
وی گفت: انقلاب اسلامی کاری گروهی است که توسط امام خمینی(ره)رهبری شد و این تفکر وجود نداشت که مردم برای نان شب انقلاب کنند بلکه رسیدن به تعالی هدف جامعه بود و دوم عنایت خدا موجب پیروزی انقلاب شد.
نایب رئیس اول پنجمین مجمع بسیج شهرستان قزوین اظهار کرد: هرجا که تفکر و کارگروهی وجود داشته باشد خداوند به آن جامعه کمک می کند تا به اهداف خود دست یابند.
بهرامی عنوان کرد: امروز شورای مجمع انتخاب می شوند. انتخابات امری بسیار مهم است اما به شرطی که با تفکر باشد و ما را به سمت تعالی سوق دهد.
وی افزود: امروز همه جمع شدیم تا انتخاباتی سالم داشته باشیم و مجمعی را انتخاب کنیم تا بتوانند تصمیمات درستی را ارائه دهند.
نائب رئیس اول پنجمین مجمع بسیج شهرستان قزوین ادامه داد: در این مجمع بایستی کارهایی انجام دهیم که در پیشبرد اهداف انقلاب موثر باشد. هدف از تشکیل مجامع این است که فکر کردن را در جامعه جاری کرده و کاری گروهی انجام دهند که موجب پیشرفت اهداف عالیه آن جامعه باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها