رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از تصویب و تاسیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما در شهر لیردف شهرستان جاسک خبر داد و گفت: این آموزشکده باهدف رعایت عدالت آموزشی، توسعه علمی و پرورش نیروی متخصص در مناطق دور دست هرمزگان راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۲۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان؛مهدی باقری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بندرعباس، با اشاره به نگاه توسعه‌ای مقام معظم رهبری به منطقه مکران و لزوم حرکت جدی دانشگاه‌ها در تحقق این مهم اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای این منطقه نیروی متخصص و فنی است از اینرو دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال این است تا با ایجاد مراکز آموزشی و توسعه رشته‌های مورد نیاز منطقه بتواند با آموزش نیروهای بومی متخصص سهم بسزایی در این راه داشته باشد.

وی خدمات این دانشگاه را درکشور چشمگیر و ستودنی دانست و گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت توانمند و راهبردی خود توانسته با ورود به حوزه‌های مختلف کشور،خدمات در خور توجه‌ای به جامعه ارائه دهد.

رئیس واحد بندرعباس گفت: آموزشکده سما لیردف از محل بودجه دانشگاه و کمک‌های مردمی راه‌اندازی و از مهرماه 97 با پذیرش دانشجو آغاز به کارخواهد کرد.

 

ارسال نظرات