خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: همه‌ ما بایستی از مادران شهدای مفقودالاثر درس صبر و ایثار بیاموزیم.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۴۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا مسوولان شهرستان بویین‌زهرا با خانواده‌های شهدای مفقودالاثر دیدار کردند.
این دیدارها با مادران شهدای مفقودالاثر صفت‌الله انصاری‌قلعه، اکبر مهدی‌زاده و مرتضی درزی‌رامندی صورت گرفت.
در این دیدارها، علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: مادران شهدای مفقودالاثر سال‌های متمادی است که چشم انتظار فرزندان خود هستند، تا خبری از آنها بیاید.
وی با بیان اینکه شهدا نخبگان کشور بودند، افزود: آنها در حساس‌ترین زمان به کمک انقلاب اسلامی آمدند و توانستند با نثار جان خود از این انقلاب حراست کنند.
رحمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "شهید جانش را فروخته و در مقابل آن، بهشت و رضای الهی را گرفته است که بالاترین دستاوردهاست"، گفت: ما نیز باید از سیره‌ی شهدا درس بگیریم و در محافظت از ارزش‌های انقلاب تا پای جان بایستیم.
فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه همه‌ی ما بایستی از مادران شهدای مفقودالاثر درس صبر و ایثار بیاموزیم، افزود: با تحقق این مهم می‌توانیم مشکلات را برطرف کرده و راحت‌تر به موفقیت دست یابیم.
وی گفت: امیدواریم مادران شهدای مفقودالاثر در حق همه‌ی ما دعا کنند تا ما نیز بتوانیم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.
در این دیدارها، مسوولان حاضر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از صبر و استقامت مادران شهدای مفقود‌الاثر تجلیل کردند.
گفتنی است: در دیدارهای یاد شده حسین ساروخانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا و جمعی دیگر از مدیران بویین‌زهرا، شهر دانسفهان و بخش‌های رامند و شال حضور داشتند.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها