مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان با بیان اینکه تا کنون ۴ هزار و ۹۰۰ مسکن در استان ساخته و خریداری شده است گفت: یک هزار و ۳۰۰ خانواده فاقد مسکن تحت حمایت در استان وجود دارد که نا سال ۹۸ این آمار به صفر خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۶۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اظهار کرد: ۱۱ درصد از خانواده استان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ره هستند و ۶ درصد از تمامی بسته های حمایتی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه شفاف سازی، اعتماد سازی در جامعه ضروری است خاطرنشان کرد: ۳۵ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد در استان فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه۱۳۰۰ خانوار تحت حمایت بدون مسکن در استان داریم عنوان داشت:  از سال ۸۴ تا ۹۶ ۳ هزار و ۶۰۰ مسکن روستا در استان احداث و در حوزه شهری از سال ۸۷ تا ۹۶ یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی خریداری یا ساخته شده است.

علی ملک‌پور بیان کرد: دریافت زکات درسال گذشته ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود که سال ۹۶ با افزایش چشم گیر برخوردار بوده و این مبلغ به ۵ میلیارد و ۹۰۰ تومان رسیده است.

وی به اهدا جهیزیه اشاره کرد و گفت: کلیه بسته‌ها به صورت نقدی است و جهیزیه هم یکی از این بسته ها می‌باشد که دراین راستا از ۳ تا ۵ میلیون تومان کمک نقدی می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان با بیان اینکه کودکان زیر ۶ سال در سطح استان شناسایی شده است گفت: فرض تر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان کارتهای سوء تغذیه کودکان در سال جاری شارژ شده است.

خبر در حال تکمیل است......

ارسال نظرات