مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در ایام نوروز خبر داد و گفت: این مسابقات به صورت برنامه تلویزیونی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۰۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در نشست هم‌اندیشی جامعه قرآنی با محوریت مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: در دو سال گذشته در اجرای مسابقات قرآن به ویژه رقابت‌های بین‌المللی اتفاقات خوبی از نظر رسانه‌ای به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه ما در فضای تبلیغات و اطلاع‌رسانی در ستاد تبلیغات مسابقات بین‌المللی قرآن کریم 6 حوزه را مدنظر داشتیم افزود: در این راستا فضای انعکاسی، فضای تولید مستند، فضای پیامک و فضای مجازی را فعال کردیم که امیدواریم بتوانیم سال آینده نیز از حداکثر ظرفیت رسانه‌ای در معاونت‌های صداوسیما و برون مرزی استفاده کنیم و در معرفی برگزیدگان مسابقات در پربیننده‌ترین فضاها خارج از سالن مسابقات فعالیت داشته باشیم.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از پخش برنامه معرفی شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن خبر داد و گفت: از ابتدای سال آینده برنامه‌ای برای معرفی شرکت‌کنندگان در مسابقات خواهیم داشت که امیدواریم در ایام نوروز سال 1397 بخشی از مسابقات قرآنی اوقاف را به صورت تلویزیونی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی دانشجویان نیز به صورت تلویزیونی ساعت 21 تا 22 به مدت هشت شب برگزار می‌شود تصریح کرد: مسابقات بین‌المللی اسرا ویژه دانشجویان را نیز داریم و از 9 فروردین برنامه قرائت را برپا می‌کنیم. این نشانگر استفاده از برنامه‌ها با ظرفیت رسانه ملی است.

محمدزاده با اشاره به آمادگی رسانه ملی برای بازتاب فعالیت‌های مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: صداوسیما تمام قد آمادگی خود را برای برپایی مسابقات بین‌المللی اعلام می‌کند.
منبع: فارس
ارسال نظرات