دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: سند مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر تهیه‌شده و در آن تمامی موارد کارشناسی شده در آن دیده‌شده است.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۰۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مجتبی بیرانوند امروز در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سایر ادارات در دهه مبارک فجر در کوهدشت همایش پیاده‌روی خانوادگی با محوریت مبارزه با مواد مخدر برگزار شد بیان کرد:. جمع‌آوری معتادان متجاهر در روزهای پایانی سال در سطح شهرستان‌های استان در دستور کار قرار گیرد و در ایام نوروز نیز آموزش‌هایی در حوزه پیشگیری به مسافران نوروزی داده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مواردی که همواره موجب نارضایتی هم استانی‌های لرستانی شده موضوع دسترسی آسان به مواد مخدر و وجود خرده‌فروشان است افزود: این موضوع در دستور کار قرار گرفت و در جلسات قبلی مصوب شد که نقاط آلوده مشخص و اقدامات لازم برای پاک‌سازی آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان عنوان کرد: سند مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر تهیه‌شده و در آن تمامی موارد کارشناسی شده در آن دیده‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات