"لاله‌های بی‌نشان" میهمان کانون بسیج جوانان سپاه کرج شدند

پیکر پاک 2 تن از شهدای گلگون کفن امروز در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) در کانون بسیج جوانان سپاه کرج تشییع شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۱۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز در میان استقبال باشکوه مردم شهر کرج تشییع شدند.

شرکت کنندگان در مراسم تشییع این دو شهید با شعارهای این گل پرپر ما، هدیه به رهبر ماست و شهیدان زنده‌اند الله و اکبر، این دو شهید را تا شهر آباد تشییع و دفن کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این مراسم با بیان اینکه شهرکرج امروز میزبان دو کبوتر خونین بال در دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: این برای چندمین باراست که استان البرز شاهد حضور شهدای گمنام را درخود دارد.

حجت الاسلام کرمی افزود: شهدا همیشه شاهد و ناظر بر رفتار و کردار همه ما هستند و امنیت و آسایش امروز همه ما مرهون خون‌های پاک و مطهر این شهیدان والامقام در دفاع از اسلام و ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که ما با شهدا هستیم و از آنها تکریم می‌کنیم، انقلاب اسلامی قله‌های رفیع علمی و پیشرفت را در سایه و فرامین رهبر معظم انقلاب به سمت اهداف عالیه خود ادامه خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز اظهار داشت: حضور مردم شهر کرج در مراسم تشییع این دو شهید گمنام نشانه عشق و ارج نهادن به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و حضرت امام خمینی(ره) و پیمان مجدد با آرمان های بلند انقلاب اسلامی  است.

پیکر پاک این شهدای گمنام که 17 و 25 ساله بودند امروز با تشییع بر روی دستان مردم شهید پرور کرج و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، از دهقان ویلای اول تا کانون بسیج جوانان سپاه کرج تشییع شد.


شهید گمنام 17 ساله در عملیات رمضان میان شرق بصره به شهادت رسیده و شهید دیگر نیز که 25 ساله است درعملیات بدرمیان شرق دجله به شهادت رسیده بود.گفتنی است که ساخت حرم این شهدای گمنام نیز از هم اکنون آغاز شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار