فراهانی بیان کرد: برگزاری اردو مشهد برای دانش آموزان بی بضاعت روستاهای محروم استان کرمان که تا به الان به زیارت مشرف نشده اند یکی از اقدامات جدید گروه جهادی فدائیان عدالت است.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۳۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حجت الاسلام محمدرضا فراهانی بسیجی جهادگر و مسئول گروه جهادی تبلیغی فدائیان عدالت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات جهادی این گروه در روستاهای محروم و دور افتاده کشورمان اظهار داشت: برگزاری اردو مشهد برای دانش آموزان بی بضاعت روستاهای محروم استان کرمان که تا به الان به زیارت مشرف نشده اند یکی از اقدامات جدید گروه جهادی فدائیان عدالت است.

وی افزود: علاوه بر این، با عنایت پروردگار و حمایت خیرین تعداد 44 نفر زائر از روستاهای محروم سردشت چاه حسن وپنگ زهکلوت رودبار جنوب درتاریخ 26/12/96  راهی سفر زیارتی مشهد مقدس می شوند که اسکان و اتوبوس آنها فراهم شده است.

مسئول گروه جهادی و تبلیغی فدائیان عدالت خاطرنشان کرد: یک سری نیازها از جمله خوراکی در مشهد مقدس و در مسیر راه لازم است که از خیرین خواهشمند است کمک و مساعدت لازم را مبذول فرمایند تا زائرین گرامی بتوانند با خیال راحت و آرامش سفر خوبی داشته باشند.

 

ارسال نظرات