فرمانده سپاه ناحیه قوچان:

اردو‌های راهیان نور نقش مهمی در آشنایی نسل جدید با تفکر بسیجی، ایثار و شجاعت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: اردو‌های راهیان نور نقش مهمی در آشنایی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی با فرهنگ و مفاهیم بنیادین تفکر بسیجی، ایثار، شجاعت و فداکاری دارد.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۴۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر  امروز در نشست ستاد راهیان نور شهرستان قوچان در محل فرمانداری این شهرستان گفت: اردو‌های راهیان نور نقش مهمی در آشنایی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی با فرهنگ و مفاهیم بنیادین تفکر بسیجی، ایثار، شجاعت و فداکاری دارد.
 
وی ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور یادآور ایمان الهی رزمندگان است و سرمایه‌گذاری در این امر پیروزی در جبهه‌های جنگ نرم را به دنبال دارد.
 
فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: اردوی راهیان نور اقدام فرهنگی عظیم است که با استفاده از آن می‌توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.
 
فروزان مهر در ادامه این نشست افزود: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به ارزش‌های دینی و اعتقادی استفاده کرده اند، اما ملت ایران با اتکا به سلاح تقوا توانسته است تمام توطئه‌های دشمنان را به خصوص در جنگ تحمیلی خنثی کنند.
 
وی هدف از برگزاری اردو‌های راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان با ابعاد دفاع مقدس بیان کرد و افزود: افراد متقاضی جهت ثبت نام از ۱۵ اسفند به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه قوچان مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با معاونت اردویی این ناحیه برادر گلستانی با شماره تلفن ۰۵۱۴۷۲۳۲۲۲۲ تماس حاصل نمایند.
 
لازم به ذکر است زمان حرکت این کاروان از شهرستان قوچان ۲۴ اسفند ۹۶ می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار