در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر مدفون در حرم مطهر رضوی از 105 مادر و همسر شهید تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۵۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، ویژه برنامه بزرگداشت شهدای بدر و خیبر مدفون در حرم مطهر رضوی، در تالار بنیاد پژوهش‌‏های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه باشکوه که مزین به حضور خانواده شهدا بود، جواد سلیمانی از قاریان ممتاز حرم مطهر رضوی به قرائت مجلسی قرآن پرداخت.

پس از قرائت قرآن سردار نجاتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‏های دفاع مقدس خراسان رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به سخنرانی و روایت‏گری دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

سردار نجاتی با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس به سیدالشهدا اقتدا و شهادت را انتخاب کردند، گفت: شهدا راه رستگاری را انتخاب کردند و تمام سختی آن را به جان خریدند و لحظه‌‏ای در این راه گلایه نکردند.

وی درباره عملیات بدر و خیبر گفت: دشمن در آن زمان همه نوع تجهیزات داشت و تمام دنیا با صدام همراه بود و نیرو‌های بعثی را از لحاظ جنگی تامین می‏کردند، در حالی که ما کم‏ترین امکانات را هم نداشتیم، اما با خلوص نیت رزمندگان و ملت ایران پیروز شدیم.

در ادامه این بزرگداشت با حضور خادمان بارگاه منور رضوی از ۱۰۵ مادر شهید تجلیل به عمل آمد و به رسم یادبود هدایایی به آن‌ها اعطا شد.

در بخش پایانی این مراسم یاسر پناهی در مدح شهدا و جایگاه رفیع شهدا به مدیحه‌سرایی و سرودخوانی پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها