خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تاکید می شود که بهترین نیروها را برای گردان های امام حسین آماده کنید که در روز مبادا و حادثه جواب دهند چون اگر جلوداری به خوبی انجام شود بقیه بسیجیان و مردم خودشان را به آنها خواهند رساند.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۵۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حسن رجب زاده فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه نهبندان ضمن تبریک پیشاپیش ایام ولادت حضرت زهرا(س) و سال نو اظهارداشت: بنا به تدبیر فرمانده معظم کل قوا از دهه هفتاد به بعد یگان های سرباز پایه تشکیل شد.

 وی با تاکید بر اینکه حضور مردم توانست انقلاب را بیمه کند عنوان کرد: طبق تجربه هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب هرجا مشکلی بوجود آمده مردم وارد صحنه شدند از فتنه سال های 78 و 88 تا فتنه ها اخیر.

رجب زاده با بیان اینکه تدبیر رهبر انقلاب بر آن شد که استراتژی دفاعی و دکترین نظامی و برپایی نظام جمهوری اسلامی  برمبنای بسیج پایه و مردم پایه باشد افزود: بر این اساس ما قبلا 4گردان سرباز پایه در مجموعه تیپ داشتیم و حالا تبدیل شده است به 12 گردان بسیج پایه که در 11شهرستان نقش آفرینی می کنند.

 وی با بیان اینکه گردان های بسیج اولین لایه دفاعی نظام جمهوری اسلامی هستند یادآور شد: همانند پاسداری که در زمان ورود تروریست ها زمان را گرفت، درب اصلی مجلس را بست و گرنه چه فاجعه ای رخ می داد. امروز گردان های امام حسین همین نقش را دارند و نوک پیکان دفاعی در نظام هستند.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه استان خاطرنشان کرد: همواره بر این تاکید می شود که بهترین نیروها را برای گردان های امام حسین آماده کنید که در روز مبادا و حادثه جواب دهند چون اگر جلوداری به خوبی انجام شود بقیه بسیجیان و مردم خودشان را به آنها خواهند رساند.

وی متذکر شد: رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان فرمودند با وجود اقدامات خوبی که در شرق کشور اتفاق افتاده نگران هستم که دشمنان اقدامی انجام دهند چون به دنبال بی آبرویی و خدشه وارد کردن به نظام  اسلامی در جبهه رسانه ای هستند.

سردار رجب زاده افزود: گردان های امام حسین از یگان های مردم پایه هستند که در زمینه حفظ امنیت و پاسداری از نظام اسلامی و لبیک به فرمان مقتدای خویش ماموریتی بس ارزشمند دارند.

وی با بیان اینکه هرچند با عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب فاصله داریم خاطرنشان کرد: باید با هم کار کنیم چون امری قطعی و مسلم است که رهبر انقلاب در درس خارج فقه خودشان که جایی برای این مطالب نیست گریزی به انتقال داعش به افغانستان می زنند  و این هشدار و پیام به ما است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) گفت: فرمانده کل قوا بار دیگر انسجام و آمادگی گردان های امام حسین را از فرماندهان عالی سپاه جویا می شوند که ما به دنبال تحقق این هدف و ماموریت هستیم.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه و مردم به ما کمک کردند که در این مدت یک سال در منطقه اتفاقات خوبی افتاده است افزود: کارهای خوبی در حوزه های امنیت پایدار، محرومیت زدایی و مردم یاری، بصیرت و سلامت در مدت سه سال در سیستان و بلوچستان و یک سال در خراسان جنوبی انجام شد.

مسئول قرارگاه شهید ناصری ادامه داد: در بحث آبخیزداری و آبخوان داری که در منطقه درح اولویت داشت و در سایر نقاط در دستور کار است.

 وی خاطرنشان کرد:  در زمینه امنیت که ماموریت اصلی ما است در سه شهرستان 260نفر بسیجی جذب شدند و کمک حال مردم هستند و در سال آینده به 500نفر خواهد رسید.

رجب زاده با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی، تحصیلی و جهیزیه انجام شد افزود: در حوزه سلامت در دهه فجر بیمارستان اسدیه با حضور متخصصان و امکانات مجهز شد و با همکاری بهداری نیروی زمینی سپاه بعد از دو هفته غربالگری، یکصد نفر پزشک و پرستار حاضر شدند و بالای  600عمل جراحی انجام شد.

وی ضمن تشکر از امام جمعه نهبندان به دلیل همکاری با مجموعه سپاه و گردان امام حسین گفت: شما در سنگر مقدس نماز جمعه شهرستان با وجود مشکلات موجود با محوریت وحدت و بصیرت افزایی تلاش می کنید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها