خبرهای داغ:
سرپرست سپاه گنبد :

نگاه ما در ایجاد نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، نگاه حمایتی است

سرپرست ناحیه مقاومت سپاه گنبد نگاه سپاه و بسیج سازندگی در برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات اقتصادمقاومتی را نگاه حمایتی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه برای حمایت از کسانی است که قدرت حضور در نمایشگاههای بزرگ شهرستانی را ندارند.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۷۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرگرد سیدعلی حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عرصه محصولات اقتصاد مقاومتی و تولیدات خانگی به خبرنگار ما گفت: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و تاکید بر اقتصاد مقاومتی سپاه در پی حمایت از تولیدکنندگان این بخش است و برخلاف  برخی شیطنت ها که متاسفانه در شهرستان نیز بحث اقتصادی نمایشگاه و دریافت مبلغ قابل توجه در واگذاری غرفه ها مطرح شده است ، غرفه های این نمایشگاهی با حداقل هزینه به تولیدکنندگان واگذار شده است.

حسینی ادامه داد: اصلا نگاه اقتصادی برای سپاه مطرح نیست و همه شاهد هستند هر جا که کاری زمین مانده باشد سپاه برای پر کردن خلاها وارد می شود و در این نمایشگاه نیز از اقشار مختلف به ویژه بانوان سرپرست حضور دارند که با وام و یا سرمایه اندک کاری را شروع کرده اند و تولیداتی دارند اما در بحث فروش هیچ حمایتی از آنها نمی شود و این رفتار مغایر با اصل حمایت از اقتصاد مقاومتی است ورود سپاه تنها به دلیل ایجاد بسته های حمایتی است.

وی با اشاره به اینکه قطعا به دلیل تجربه اول ، نواقص و کمبودهایی نیز در برپایی این نمایشگاه وجود دارد اما ان شالله در سالهای آینده بهتر خواهد شد.

سرپرست سپاه گنبد با تاکید بر لزوم افزایش حمایت شهرستانی ، ابراز امیدواری کرد این غرفه داران بتوانند با اعلام حمایتی که شورای شهر و شهرداری داشته اند در نمایشگاههای شهرستانی نیز حضور پیدا کنند و نیاز است تمام دستگاههای اثرگذار و مرتبط چون ، فرمانداری ویژه ، صنعت معدن و تجارت پای کار بیایند و بسته حمایتی مشخصی در طول سال برای این قشر تعریف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار