خبرهای داغ:
سرهنگ حسن ملک حسینی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان در حاشیه ی افتتاح اولین کارگاه تولیدی پوشاک نیمه صنعتی در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت:در راستای فرامین مقام معظم رهبری در امر اقتصاد مقاومتی مجموعه سپاه و بسیج با محوریت بسیج سازندگی طی سالهای 92 تا کنون فعالیت های زیادی را در این امر داشته است.
کد خبر: ۸۹۹۵۹۸۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ حسن ملک حسینی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان در حاشیه ی افتتاح اولین کارگاه تولیدی پوشاک نیمه صنعتی در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت:در راستای فرامین مقام معظم رهبری در امر اقتصاد مقاومتی مجموعه سپاه و بسیج با محوریت بسیج سازندگی طی سالهای 92 تا کنون فعالیت های زیادی را در این امر داشته است.

وی افزود: در همین راستا بیش از 3500 عرصه به همراه 5000 شغل جدید ایجاد شده که یکی از این عرصه ی 25 گانه تولیدی پوشاک و خیاطی می باشد که با حمایت سازمان بسیج سازندگی همراه بوده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا با بیان اینکه در این کارگاه قریب به 70 نفر مشغول به کار شده اند تصریح کرد:کارگاهی که امروز افتتاح گردید اولین کارگاه تولیدی پوشاک نیمه صنعتی استان است که به صورت تک شیفت می باشد و در صورت تمام وقت شدن تعداد کارکنان آن بالغ بر 140 نفر خواهد رسید.

ملک حسینی در پایان بیان کرد: با توجه به نیاز جامعه ، این مجموعه با پوشش و حمایت  سپاه و بسیج راه اندازی شد و در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت که از خواهران هم استانی مان در امر اشتغال زایی استفاده گردیده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این حمایت ها همیشه ادامه دار بوده تا کمکی به استان مان باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها