خبرهای داغ:
روز سه شنبه 15 اسفندماه؛ جشن میلاد کوثربه مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۰۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: به همین مناسبت جشن میلاد این بانوی کریمه اسلام همه ساله در سراسر کشور و به تبع در استان سمنان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: برنامه های متعدد و متنوعی جهت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) ترتیب داده شده است که از جمله آن برپایی جشن میلاد کوثر است که روز سه شنبه 15 اسفندماه در سالن الغدیر سمنان با حضور عموم مردم برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: این جشن همراه با برنامه های شاد متنوع و متعدد از جمله اجرای استندآپ کمدی توسط سیداحمد موسوی و با حضور محمد عیوضی هنرمند محبوب کودکان (خان عمو) رأس ساعت 18:30 برگزار می شود.

امامی هدف از برگزاری این برنامه را گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان، انعکاس دستاوردهای زنان پس از انقلاب اسلامی، تأکید بر جایگاه و نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی، تجلیل از مادران نمونه، بهره گیری از توان و ظرفیت فرهنگیان فرهیخته در برنامه های هفته زن، هدایت افکار در جهت آرمان های اسلام و انقلاب و تحکیم مبانی اعتقادی زن از دیگر اهداف و منظورهای برگزاری این جشن بزرگ است.

وی با بیان اینکه این برنامه توسط بسیج جامعه زنان ناحیه در هفته زن برگزار می شود، گفت: از جمله وظایف بسیج جامعه زنان در برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته زن اجرای برنامه های جذاب برای عموم مانند کتابخوانی، نمایشنامه نویسی، شب شعر، برپایی نمایشگاه با محوریت تبیین سیره حضرت زهرا و نقش زن است.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: در اجرای هر چه بهتر ویژه برنامه های هفته زن کمیته هایی از قبیل فرهنگی، روابط عمومی، عملیات و بکارگیری و کمیته پشتیبانی تشکیل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها