امام جمعه بخش خضرآباد:

ایستادگی مقتدرانه شهدا، نتیجه تربیت مادرانی است که سزاوار تکریم هستند

امام جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد روستای مزرعه گفت: ایستادگی مقتدرانه شهدادر برابر دشمن، نتیجه تربیت مادرانی است که سزاوار تکریم هستند و همین مادران، نظام را در برابر دشمن آسیب ناپذیر کرده اند.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۲۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، امام جمعه بخش خضرآباددرجمع نمازگزاران جمعه در مسجد روستای مزرعه میان با اشاره به ۱۳جمادی الثانی روز رحلت حضرت ام البنین (س)و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: ایستادگی مقتدرانه شهدادر برابر دشمن، نتیجه تربیت مادرانی است که سزاوار تکریم هستند و همین مادران، نظام را در برابر دشمن آسیب ناپذیر کرده اند.
حجت الاسلام غالبی افزود: اگر امروز آرامش و امنیت در کشور داریم به واسطه ایثارگری های مادران شهدا است که چنین اسطوره هایی را در دامن خودشان پرورش داده اند.
امام جمعه بخش خضرآباد یادآور شد: همه باید بدانند که یاد و خاطره شهدا بدون تکریم خانواده های آنان محقق نمی شود و اگر ایران اسلامی امروز سربلند و با عزت است به خاطر خون همین شهدا است.
حجت الاسلام غالبی با اشاره به در پیش بودن هفته منابع طبیعی گفت: حفاظت ازمنابع طبیعی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و این بدان معناست که همه افراد جامعه ارزش درخت، فضای سبزوجنگل را بدانند و درک کنند.

ارسال نظرات