خبرهای داغ:
سرپرست مجتمع فرهنگی نور خبر داد

برگزاری نشست‌های خانواده با عنوان چتری برای زندگی

سرپرست مجتمع فرهنگی نور از برگزاری نشست‌های خانواده با عنوان چتری برای زندگی به همت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی نور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۳۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
برگزاری نشست‌های خانواده با عنوان چتری برای زندگی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام حسینعلی اکبری‌نیا با اشاره به فعالیت‌های مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی نور اظهار کرد: این مرکز با استفاده از روانشناسان مجرب با رویکرد اسلامی در منطقه نیروگاه راه‌اندازی شده و به مردم این منطقه خدمات روانشناسی ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات این مرکز شامل سه محور مشاوره و درمان، کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌افزایی و برگزاری سلسله نشست‌های مهارت‌های خانواده است.

سرپرست مجتمع فرهنگی نور با بیان اینکه مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی نور با همکاری گروه تخصصی اسوه برنامه‌های متنوعی را برای مردم منطقه نیروگاه در دستور کار دارد گفت: در این مرکز برنامه‌هایی مانند مشاوره و درمان شامل مشاوره خانواده و طلاق، حل اختلافات همسران و مسائل زناشویی، درمان اختلالات و ناهنجاری‌های جنسی و بهبود روابط زناشویی ارائه می‌شود.

وی مشاوره کودک و فرزند پروری، روان درمانی کودک و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج و سبک زندگی اسلامی، تحصیلی و شغلی را از دیگر برنامه‌های مرکز مشاوره ذکر کرد.

اکبری‌نیا عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های مهارت‌افزایی و کارگاه‌های خانواده با موضوع سبک فرزند پروری و تربیت کودک، مدیریت فضای مجازی و تأثیرات آن بر خانواده و فرزندان، سبک زندگی اسلامی و مهارت‌های زندگی و مهارت‌های ارتباط همسران و مواجهه با همسر ناسازگار نیز پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۵۰ نفر از اول آبان تا نهم آذر امسال از خدمات مشاوره مرکز استفاده کردند یادآور شد: برگزاری نشست‌های خانواده با عنوان چتری برای زندگی از دیگر برنامه‌های این مجموعه با حضور اساتید مجرب بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار