خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: بیش از ۱۳۶ هزار دانش آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز در استان قم شرکت کرده‌اند که حاصل تلاش بی‌وقفه و خالصانه معاونان پرورشی است.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۳۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
شرکت ۱۳۶ هزار دانش آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز در همایش تجلیل از مشاوران مدارس که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در باشگاه شماره دو فرهنگیان قم برگزار شد، با اشاره به مشکلات متعدد نسل جوان، اظهار کرد: امروزه وجود مشکلات درون خانواده‌ها و جامعه و تغییراتی که در نسل جوان به دلیل وجود فضا‌های مجازی به وجود آمده است موجب شده تا معاونان پرورشی رسالت سنگینی را برعهده داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش با نگاه عمیق و زیرساختی تلاش می‌کند، مطرح کرد: باید شرایطی را به وجود بیاوریم که باتوجه به تمام مشکلات کشور از امکانات موجود بهره برده و نسل جوان را برای حضور موثر در جامعه آماده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه ۲۴۰ هزار دانش آموز در استان قم وجود دارد، عنوان کرد: بیش از ۱۳۶ هزار دانش آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز در استان قم شرکت کرده‌اند که حاصل تلاش بی‌وقفه و خالصانه معاونان پرورشی است.

وی با بیان اینکه معاونان پرورشی استان قم تلاش می‌کنند ذهنیت‌های خاص مانند سند ۲۰۳۰ را از بین ببرند، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تا امروز هر زمانی که کشور دچار بحران‌های خاص شده است مدیران و معاونان آموزش و پرورش به بهترین شکل ورود پیدا کرده و مشکلات را برطرف کرده‌اند.

شیخ‌الاسلام با اشاره به اینکه در سراسر کشور افراد شایسته بسیاری برای تربیت دانش آموزان وجود دارد، تصریح کرد: باید شرایطی به وجود بیاید تا افرادی که ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای برای تربیت دانش آموزان دارند بتوانند با آزادی کامل فعالیت کنند.
ارسال نظرات