احداث ۳ واحد شن و ماسه در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تلاش زیادی برای ایجاد سه مجتمع شن و ماسه کوهی در استان لرستان و جلوگیری از برداشت‌های رودخانه‌ای انجام‌شده است.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۵۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی خانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای ایجاد سه مجتمع شن و ماسه کوهی در استان لرستان و جلوگیری از برداشت‌های رودخانه‌ای انجام‌شده است اظهار کرد: در این راستا مقدمات لازم برای ایجاد این ۳ مجتمع در شهرستان‌های خرم‌آباد، الشتر و دورود انجام‌شده و تا پایان سال شاهد واگذاری آن‌ها خواهیم بود.
وی افزود: اکنون ۲۲ واحد شن و ماسه رودخانه‌ای در خرم‌آباد، ۶ واحد در سلسله و ۱۴ واحد نیز در دورود وجود دارد که با ایجاد این مجتمع‌ها بسیاری از معضلات زیست‌محیطی برطرف خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: با تلاش‌های بسیار زیاد مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان کنسرسیومی برای مدیریت کارخانه پارسیلون خرم‌آباد تشکیل‌شده است.
وی عنوان کرد: تاکنون بخش عمده‌ای از مطالبات کارگران پارسیلون پرداخت‌شده و مابقی آ. نیز تسویه خواهد شد که امیدواریم برای تعیین تکلیف نهایی کارخانه با همکاری همه‌جانبه شاهد بازگشت این کارخانه به اقتصاد لرستان باشیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات