فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

ساخت ۳۶ واحد مسکونی برای خانواده‌های کم‌بضاعت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در جهت رفع نیاز‌ها و مشکلات خانواده‌های کم‌بضاعت ۳۶ واحد مسکونی برای تعدادی از این خانواده‎های کم‌بضاعت ساخته یا بازسازی‌شده است.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۵۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مجید سوری امروز در جلسه جمع‌بندی مصوبات مناطق کمتر توسعه‌یافته شهرستان بروجرد بابیان اینکه کارت تکریم برای ۵۰۰ خانوار یادشده تهیه‌شده اظهار کرد: خدمات درمانی، فرهنگی و ورزشی ناحیه مقاومت به‌صورت رایگان به آن‎ها ارائه می‎شود و توزیع سبد غذایی بین این خانوار‌ها صورت می‌گیرد.
وی افزود: در صورت همکاری مدیران دستگاه‎های اجرایی بروجرد فرصتی فراهم می‎شود که خدمات این ادارات نیز به‌صورت رایگان یا با تخفیف به این خانوار‌ها ارائه شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اینکه بسیاری از این خانواده‎ها بد سرپرست هستند و سرپرست خانوار قادر به تأمین و اداره زندگی نیست. بیان کرد: پس از شناسایی خانواده‎های کم‌بضاعت محلات و مناطق حاشیه‎ای و کمر توسعه شهر بروجرد توسط بسیج سازندگی و سرکشی از آن‎ها، در جهت رفع نیاز‌ها و مشکلات آنان تلاش می‎کنیم و در این راستا ۳۶ واحد مسکونی برای تعدادی از این خانواده‎های کم‌بضاعت ساخته یا بازسازی‌شده است.
سوری گفت: زمینه اشتغال تعدادی از معتادان بهبودیافته مناطق حاشیه‎ای پس از بازپروری آن‎ها و امکانات اولیه برای خانواده‎های نیازمند فراهم می‌شود.
وی اظهار کرد: درمجموع پنج کمیته آموزشی، فرهنگی، اشتغال، درمان و زیرساخت باهدف ارائه خدمات به شهروندان ساکن مناطق حاشیه‎ای بروجرد تشکیل‌شده که مسئولیت هر یک از آن‎ها بر عهده ادارات متولی است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات