رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون:
رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن تاکید بر تقویت روحیه جهادی و ایثارگری گفت: اگر همه مسئولان از ابتدا مثل روحیه شهدا در کشور کار می‎کردند، یقینا امروز کشور ایران با مشکلات چنینی دست و پنجه نرم نمی‏‌کرد.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۶۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی در ویژه برنامه یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر مدفون در بنیاد پژوهش‌‏های اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: با اشاره به اینکه شهدا مورد عنایت خاصه خدای متعال قرار گرفتند، اظهار کرد: صبر و استقامتی که خدای متعال به خانواده شهدا می‌‏دهد قابل قیاس با دیگر صبر‌ها نیست. برخی از مادران شهید با اینکه مصیبت دیده‏‌اند، اما همچون کوه در راه اسلام و انقلاب ایستاده‌‏اند.

وی درباره شهدای مدافع حرم گفت: این عزیزان نیز برای دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) عزم جهاد کرده و در راه خدا ترک خانواده کردند و در این مسیر شهید هم شدند و اکنون ما امنیت کشورمان را مدیون این شهدا هستیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون با اشاره به آیه «وَ لَا تحَسَبنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فىِ سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتَا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون» اظهار کرد: خدای متعال در این آیه می‌‏فرماید که شهدا زنده هستند، اتفاقا وقتی پای سخنان خانواده شهدا می‏‌نشینم می‌گویند که انگار شهیدشان در کنار آن‌ها زندگی می‌‏کند.

گواهی تصریح کرد: ما باید به عمق رافت و جایگاه عظیم شهدا توجه داشته باشیم و از این مهم غافل نشویم، مطالعه و تفکر در زندگی شهدا و وصیت آن‌ها تاثیر معنوی خوبی بر روح جان ما می‏گذارد، حتی توسل به ایشان گره‏‌گشای کارهاست.

وی ادامه داد: اکنون خون همین شهداست که انقلاب را سرافراز نگه‏ داشته است، اگر همه مسئولان از ابتدا مثل روحیه شهدا در کشور کار می‎کردند، یقینا امروز کشور ایران با مشکلات چنینی دست و پنجه نرم نمی‏کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون گفت: البته اگر الان کشور در برخی موارد پیشرفت کرده است و در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی می‌ایستد، به خاطر همین روحیه شهدایی است که در مردم و برخی از مسئولانِ دلسوز و انقلابی وجود دارد.

وی تاکید کرد: در عملیات بدر و خیبر ملت ایران کمترین امکانات را داشت، اما روحیه جهادی رزمندگان باعث شد تا ما پیروز شویم، این روحیه اگر در مسئولان تقویت شود یقینا ملت ایران شاهد پیروزی و پیشرفت‌های دیگر خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها