خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه قاینات:

منش پهلوانی و از خودگذشتگی شهدا را در جامعه نهادینه کنیم

فرمانده ناحیه سپاه قاینات گفت: چه خوب است به تبعیت از شهدا، منش شهدا که منش پهلوانی و از خودگذشتگی است را الگو قرار داده و این منش را در جامعه نهادینه کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۶۰۶۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یادواره ۵ شهید ورزشکار شهرستان قاین  در گود زورخانه شیر خدا برگزار شد.

سرهنگ هزاری فرمانده ناحیه مقاومت  قاینات در یادواره شهدای ورزشکار قاین که   در گود زورخانه شیرخدا بر گزار شد گفت: دروصیت نامه اکثر شهدا، بحث اسلام و پیروی از ولایت فقیه  مشترکا به چشم می خورد.

وی گفت:  چه خوب است به تبعیت از شهدا، منش شهدا که منش پهلوانی و از خودگذشتگی است را الگو قرار داده و این منش را در جامعه نهادینه کنیم.

 فرمانده سپاه ناحیه قاین  در ادامه بیان داشت: شهید ابراهیم هادی یکی از شهدای ورزشکاری بود که  منش پهلوانی داشت و در کشتی نقاط ضعف حریف را پیدا می کرد ولی  به  نقطه ضعف حریف هیچگاه نزدیک نمی شد تا کشتی، سیر طبیعی خود را دنبال کند.

 وی اظهار داشت: اگر ما یادواره شهدا را در گود زورخانه برگزار کردیم به فلسفه آن خوب دقت کنیم. اگر در داخل گود ورزش باستانی توام با خود سازی هست در خارج از گود  هم منش و پهلوانی و سبقت گرفتن در خوبی ها را از یکدیگر داشته باشیم .

در این یادواره یاد و خاطره شهدای ورزشکار قاین، شهید حسن آمنی فرد، شهید سید حمید حسینی نژاد، شهید سید علی سجادی،شهید مجید حدادزاده و شهید محمد حسین عبدالله نژاد گرامی داشته شد.

اجرای سرود و اجرای ورزش باستانی از دیگر برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها