امروز شما می بیند اگر در جنوب استان و در گوشه ای کاری انجام شده است توسط بسیج، بنیاد مستضعفان و سازمان های منتسب به ولایت با روحیه جهادی است.
کد خبر: ۸۹۹۶۱۳۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت الاسلام امینی کمالی در خطبه های امروز نماز جمعه جیرفت ضمن برشمردن نتایج تنها گذاشتن ولایت، از مسئولین خواستند به جای پیگیری رفع حصر سران فتنه مشکلات اصلی مردم را حل کنند. اهم بیانات وی بدین شرح می باشد: 

- امروز دشمنان با آنهایی که از ولایت جدا شدن از طریق فضاهای مجازی ارتباط می گیرند و خوراکشان را از آنها می گیرند.

- جداشدن ولایت باعث می شود نگاه ما از اعتلای ارزشها و قرآن و اسلام جدا بشود و فلش نگاه منحرف بشود به سوی آمریکا و دشمن قرآن.

- شاخص جبهه انقلاب ولایت است، باید از آن دفاع کنیم و نگذاریم تنها شود.

- اگر بی تفاوت شدیم و نگاهمان از ولایت برگشت خطر بزرگ این است که کشتی بان و کابین کشتی انقلاب به دست بنی امیه ها می افتد.

- شما دیدید بعد از #کنفرانس_مونیخ شرکت های هواپیمایی آلمان به هواپیمای حامل وزیر خارجه ما سوخت ندادند. این است نتیجه اعتماد به غرب.

-  آفرین به مسئولان کشور لبنان وقتی که آقای تیلرسون می آید اولا به استقبال او نمی روند و بعد از مدتی که برای ملاقات می روند یک صندلی کوچک برای او می گذارند و پرچم امریکا را کنار او نمی گذارند.

-  ای کاش مسئولان ما از حزب الله و مسئولان لبنان یاد می گرفتند به جای اینکه سرخم کنند جلوی این نانجیب ها، گردن استقامت بالا بگیرند و با افتخار و قدرت ارزش ها را سردست بگیرند. اگر این کار را می کردند امروز عزت ما بیشتر بود.

-  فلان مسئول ما به جای اینکه فکری کند و به داد این مردم برسد می گوید بیاید رفع حصر کنید و سران فتنه را آزاد کنید. می گوید با آزادی سران فتنه وحدت ملی ایجاد می شود!

- سال گذشته آن آقایی که در فتنه ۸۸ علمدار جریان کفر می شود گفت بیایید آشتی ملی کنیم حضرت آقا پاسخشان را دادند و گفتند مگر مردم با هم قهر هستند که شما می گویید بیایید آشتی کنیم.

-  مگر افتراق بین مردم است که می گویید بیایید با آزادی سران فتنه وحدت ایجاد کنیم، اتفاقا بدانند حرف امت حزب الله این است نه اینکه حصر سران فتنه عامل افتراق نیست بلکه حصر عامل وحدت است و اگر این ها را آزاد کنیم اینها باعث اغتشاش و آشوب می شوند.

- مگر شما کور شدید و راهپیمایی باشکوه و وحدت آفرین مردم در ۲۲ بهمن را ندید؟ مگر ندید باوجود این همه مشکلات تمام اقشار و گروه ها حضور پیدا کردند.

-  این چه حرفی است که شما امروز به جای رفع مشکلات اقتصادی و قول هایی که به مردم داده اید، دارید ذهن جامعه را منحرف میکنید و راه دررو برای خود درست می کنید.

-  به کسانی که دل در گرو این فتنه گران و کسانی که یکبار دیگر به خیمه ولایت حمله کردند، دارند حرف همه ما این است رفع حصر عامل اصلی اختلاف می شود و ما نه تنها آن را عامل اتحاد و وحدت نمی دانیم بلکه عامل اختلاف می دانیم.

-  رفع حصر یا باید با توبه سیاسی باشد یا با مرگ ننگین سران فتنه.

-  امروز شما می بیند اگر در جنوب استان و در گوشه ای کاری انجام شده است توسط بسیج، بنیاد مستضعفان و سازمان های منتسب به ولایت با روحیه جهادی است.

-  من از اصحاب رسانه تقاضا دارم که امانت داری کنید و فعالیت های بنیاد مستضعفان و سپاه در رابطه با اقتصاد مقاومتی را به حساب دیگران ننویسید.

-  وضعیت بازار ما نامناسب است به گونه ای همه اعم از کاسب، کشاورز، معلم و کارمند می نالد معلوم هست شما بعد از ۵ سال چکار می کنید؟ مرغ و گوجه که تحریم خارجی ندارد. تولیدات داخلی ما چرا گران می شود؟

-  هزینه های گزاف برق فشار زیادی به مردم وارد کرده است، از نماینده های محترم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد می خواهم که در مجلس پی گیر باشند که شهرهای ما را همچون مناطق گرم مثل بندر عباس یک تخفیف بگیرند تا شاهد این هزینه های گزاف برق نباشیم.

- فرزند خود را در اختیار دین و شاگرد مکتب امام صادق (علیه اسلام) قرار دهد، اگر نخبه است این کار را بکنید و او را به حوزه علمیه بفرستید، امروز حوزهای ما نیاز به متفکر دارد، نیاز دارد امثال شهید مطهری ها را رشد بدهد و شبهات بسیار و عجیب و غریب که دشمن میلیارها دلار هزینه کرده و به خورد جامعه می دهد، جواب اینها را بدهند .

ارسال نظرات