بازدید استاندار از کارخانه بافت بلوچ

استاندار بر احياء و از سرگيري فعاليت گسترده كارخانه بافت بلوچ ایرانشهر تاکید کرد

استاندار سيستان و بلوچستان پس از بازديد از همه ي قسمت هاي كارخانه بافت بلوچ، در جلسه اي با حضور تعدادي از مديران كل استان و مسئولين مرتبط به بررسي مسائل و مشكلات اين كارخانه پرداخت
کد خبر: ۸۹۹۶۱۳۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سید دانیال محبی با اشاره به اینکه، احیاء کارخانه بافت بلوچ و برخورداری مردم و جوانان از ظرفیت آن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: پس از دیدار با مقام معظم رهبری، موضوعات این کارخانه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شد و با توجه به اهمیت این موضوع در ایجاد اشتغال پایدار برای نیرو‌های جویای کار، در اولین سفر، رسیدگی به مشکلات آن هدف گذاری گردید.

وی با بیان اینکه کارخانه بافت بلوچ بدهی‌های زیادی به برخی سازمان‌ها و دستگاه‌ها دارد، خواستار تقسیط بدهی‌های این کارخانه توسط دستگاه‌های متولی شد.

استاندار از همه‌ی دستکاه‌های مسئول خواست در یک دوره زمانی مشخص و با استفاده از همه‌ی ظرفیت‌های موجود، مسائل و مشکلات این کارخانه را به طور جدی پیگیری و در جهت رفع آن‌ها اهتمام بورزند.

محبی بازاریابی و توجه به نیاز بازار‌های کشور‌های همسایه و تامین پارچه مورد نیاز البسه دانش آموزان، لباس فرم سازمان‌ها و بیمارستان‌ها و برخی تولیدات دیگر را برای این کارخانه مهم برشمرد.

وی همچنین پس از این جلسه با تعدادی از کارگران و پرسنل این کارخانه نشست صمیمی و خصوصی برگزار کرد و از نزدیک درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است؛ حدود ٢ هزار نفر پرسنل و کارگر در گذشته در کارخانه بافت بلوچ فعالیت می‌کرده اند که اکنون بدلیل برخی مشکلات و خرابی بخش عظیمی از دستگاه ها، این تعداد به ٢٠٠ نفر رسیده است.
ارسال نظرات