مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خبرداد
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در راستای کنترل بازار و خدمات‌دهی بهتر به مردم عملیات توزیع بیش از هزار تن مرغ منجمد را در استان آغاز کرد.
کد خبر: ۸۹۹۶۱۶۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی هرمزگان عزیز سیدی گفت: با تامین مرغ منجمد کار توزیع بیش از هزار تن مرغ در استان آغاز شده است.

 وی افزود:مرغ منجمد با نرخ هر کیلوگرم 5 هزار و 800 تومان از محل کارخانه خریداری و با قیمت هر کیلوگرم 6 هزار و 200 تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به این که  به دلیل بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در کشور بخش عمده‌ای از مرغ‌های تخم‌گذار کشور معدوم شدند اظهار داشت: با تامین تخم‌مرغ وارداتی هم اکنون تخم‌مرغ مورد نیاز مردم استان در حال توزیع است.

سیدی بیان داشت: قیمت هر شانه تخم مرغ  12هزار و 600 تومان خواهد بود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ایام نوروز از تامین شده و هیچگونه نگرانی در این مورد وجود ندارد.

سیدی گفت: تاکنون از استان اصفهان 200 تن سیب درختی و از منطقه رودخانه رودان 400 تن پرتقال تامین و ذخیره‌سازی شده است، همچنین 200 تن گوشت قرمز تهیه و ذخیره‌سازی شده است.

وی تاکید کرد: برنج هندی 1121 از دیگر اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز است که تهیه شده است.

سیدی با اشاره به اینکه  زمان توزیع و قیمت برخی کالاها توسط ستاد تنظیم بازار استان ابلاغ خواهد شده اظهار داشت: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعاون روستایی، شرکت پشتیبانی دام، شرکت بازرگانی غله و همچنین تعزیرات حکومتی طرح توزیع کالاهای اساسی مردم در ایام نوروز انجام خواهد شد.

این مقام مسؤول در پایان عنوان کرد: وضعیت بازار در ایام نوروز بطور شبانه‌روز کنترل و در صورت هر گونه کمبود در کوتاه‌ترین زمان کالاهای مورد نیاز تامین خواهد شد.

ارسال نظرات