لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور
تیم فوتبال گامرون هرمزگان در دیداری خانگی میزبان تیم جندی‌شاپور دزفول بود.
کد خبر: ۸۹۹۶۱۶۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان ؛در هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته سوم‌ فوتبال باشگاه‌های کشور تیم گامرون هرمزگان از ساعت 14:30 دقیقه روز گذشته در ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس به مصاف تیم جندی‌شاپور دزفول رفت.

در جدول رده‌بندی گروه سوم تیم جندی‌شاپور دزفول با کسب 11 امتیاز هفتم و تیم گامرون هرمزگان نیز با 8 امتیاز در مکان نهم جای گرفته بود.

شاگردان عبدالرضا پورسبزعلی در تیم گامرون که هفته گذشته خارج از خانه به نخستین پیروزی خودش دست یافت بود در این مسابقه هم  به دنبال سه امتیاز شیرین دیگر بودند و  زردپوشان هرمزگانی بازی را خوب شروع کردند و انگیزه همه بازیکنان برای بردن این دیدار بالا بود، نماینده هرمزگان پس از این که در نیمه نخست موقعیت‌هایی را برای گلزنی از دست داد بدون گل به رختکن رفت.

در نیمه دوم پورسبزعلی سرمربی تیم گامرون دست به ترکیب خودش زد و با آوردن جواد درخشنده خط حمله خودش را زهردار تر کرد، جواد درخشنده بعد از این که چند دقیقه‌ای از حضورش در زمین گذشت، موفق شد تک گل بازی را به ثمر برساند و با همین گل گامرون بازی دوم از دور برگشت را با برتری به پایان برد تا هواداران هرمزگانی به این تیم امیدوار باشند.

با ثبت این نتیجه تیم گامرون در مکان نهم جدول رده‌بندی گروه سوم 11 امتیازی شد.

گفتنی است، مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت 30 تیم در سه گروه 10 تیمی در حال برگزاری است که در پایان تیم‌های نخست هرگروه به لیگ دسته دو صعود خواهند کرد.

ارسال نظرات